קום בן אדם | מאור נוף מכניס לאווירת ימי הרחמים והסליחות | האזינו

להאזנה:

שנתיים וחצי לאחר אלבום הבכורה 'אין עוד מלבדו', חוזר הזמר והיוצר מאור נוף עם סינגל חדש שמכניס אותנו לאוירת ימי הרחמים והסליחות: 'קום בן אדם'.
בשלל השירים שהוציא במהלך השנים האחרונות, הצליח הזמר והיוצר מאור נוף, מהזמרים הבולטים במוסיקה הים-תיכונית הדתית, למצב את עצמו כזמר הבית של בעלי התשובה בדורנו.

בשיריו הוא משתף את הקהל בתהליך התשובה שעבר וממשיך לעבור עליו גם כיום.
כעת, בעיצומם של ימי הרחמים והסליחות, הוא משחרר סינגל חדש – 'קום בן אדם'.
אצל מאור נוף, מדובר כבר במנהג קבוע, מידי שנה להוציא שיר חדש עם תחילתו של חודש אלול, בו הוא מבקש מבורא העולם לתת לו הכוח להתחיל מחדש את השנה החדשה. "בכל שנה אני משתדל להוציא שיר חדש לכבוד ימי הרחמים והסליחות, שם התחילה התשובה שלי", הוא מסביר.

"אני כותב את האמת שלי, מה שאני חווה ביום-יום. אדם שרוצה לקום, לעמוד על הרגליים וקשה לו. רוצה לחזור בתשובה ולהתחיל דף חדש".
"שבע יפול צדיק וקם, ומה אני בעולמך כטיפה אחת קטנה בים, אנא סלח לי אם כשלתי לפעמים בדרכך, אני אובד כמה לילות בהם בכיתי ריקנות כבשה לי את הלב", שר מאור בגילוי לב נדיר בשירו החדש 'קום בן אדם'. "זעקתי אליך רציתי לחזור, משהו בתוכי אמר לי רגע לעצור, להתבונן על החיים ומה הם תפקידם, קום בן אדם מה לך נרדם".
'קום בן אדם', מצטרף אל להיטי התשובה הקדומים של מאור נוף; 'קראתי בכל לב' בו הוא משתף מלבטיו של בעל תשובה טרי ועל ההתמודדות, 'אין עוד מלבדו' – שיר המשך המלווה את דרכו לאורך השנים ו'דרך מלוכה' – להיט קיץ של תשובה בו הוא מתאר את עצמו כבר בטוח במסלול הנכון של החיים ומסתכל לאחור בסיפוק בשמחה על הדרך הארוכה שעבר.

מילים ולחן: מאור נוף I עיבוד והפקה מוסיקלית: ראובן חיון
האזנה עריבה!
לפרטים נוספים: יוסף ארנפלד 050.6962026 | YosefPR@gmail.com

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן