יעקב ישראל מפתיע עם סינגל-קליפ סוחף | הכל טוב אחי | צפו בקליפ המושקע

להאזנה:

הזמר הבינלאומי יעקב ישראל מפתיע עם סינגל פופ חדש ומרענן המלווה בקליפ מושקע וסוחף, עם הכותרת והתוכן של ה'סלנג' הישראלי היהודי שחוצה מגזרים – "הכל טוב אחי" .

יעקב ישראל החליט לקחת את ה'סלנג' ובמשך מספר חודשים עבד על הקלטת הסינגל וצילומי הקליפ שביחד יצרו להיט סוחף ואנרגטי בעל משמעות חזקה עם השראה מיוחדת.

על הפקת השיר הופקדו הטובים בתחום, האחים יאיר ואייל שריקי, ועל תסריט ובימוי הקליפ הופקד שרולי ברונכר המוכשר.

לכל אחד מאיתנו יש רגעים מדהימים בחיים ויש גם רגעים שפחות, אבל בואו נודה כולנו ונאמר שההרגל עושה את שלו וזה כבר נהפך לחלק משגרת החיים שלנו שהתרגלנו לזרום ולהכיל אותם.

אבל להפתעות, סיטואציות קשות ומאכזבות? לזה אנחנו לא מוכנים להתרגל. את זה אנו לא תמיד מוכנים לקבל ולזרום, וזה פשוט מוציא אותנו מהכלים לחלוטין!

אבל דווקא אז, ברגעים הכי קשים הללו אם נרצה או לא נרצה, מגיע משום מקום איזה שהוא קול פנימי שמיימי שמנחם מעודד ותומך ולרוב גם נשמע אותו מהחברים: "הכל טוב אחי" – הסלנג הישראלי, היהודי, שחוצה כל מגזר שהוא, היוצא מפינו ללא שום שליטה.

ברוב המקרים המשפט הזה עוזר לנו להירגע ולהכיל את המקרה. לא זוהי לא סיסמה סתמית, אלא זה תרגום פנימי של שפת הלב לאמונה הפשוטה והתמימה השוכנת בתוך כל אחד ואחת מאיתנו. כי באמת שאם נבין שאין שום דבר רע יורד מלמעלה, אז באמת שכל מה שקורה איתנו בכל סיטואציה שהיא – ברור שלטובה היא עבורנו.

בסינגל קליפ המדהים שלפניכם יעקב ישראל השתדל לחבר ולהנגיש לכם את האמונה התמימה והזכה הבוקעת מתוכנו דווקא ברגעים קיצוניים.

אז תדעו תמיד שלא משנה מה מפתיע אותנו בחיים, נזכור תמיד ש'הכל טוב'!

קרדיטים: מילים ולחן: אלחנן אלחדד | עיבוד והפקה מוזיקלית: יאיר & אייל שריקי | תסריט ובימוי קליפ: שרולי ברונכר | צילום: יצחק קלמן | גרפיקה: חני רוזן | יח"צ: מענדי קורנט.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן