מקהלת פרחי שמים עם להיט חדש | הללו את ה' | צפו

להאזנה:

לאחר הצלחת הסינגל-קליפ "מה גדלו מעשיך" שזכה לכמות גדולה של תגובות אוהדות ברשת, ממשיכה מקהלת "פרחי שמים" להפתיע את עולם המוזיקה היהודית בקליפ חדש ללחן מרגש מתוך תפילת ההלל, שצולם לקראת ראש חודש חשוון.

בקליפ החדש, שניכרת בו השקעה רבה כמיטב המסורת של המקהלה בניצוחו של מרדכי גורדון, שרים ילדי המקהלה בביתר את המילים שכתב דוד המלך ונאמרים בתפילת ההלל "מה גדלו מעשיך ה'.

את "פרחי שמים" ייסד גורדון על מנת לתת מענה ומסגרת מקצועית לילדים שרוצים להביא לידי ביטוי את כישוריהם המוזיקליים. כיום היא מחולקת לשלוש מקהלות שונות בשלוש ערים ובסך הכל משתתפים בכל המקהלות כ-120 ילדים בבית שמש, ביתר עילית וירושלים (נווה יעקב), ובקרוב תיפתח מקהלה נוספת ברמת אשכול.

על הלחן:

המילים שכתב דוד המלך בספר תהילים ממחישות לנו את ההתרחשות של הגאולה העתידה במהרה בעז"ה, בו לא רק נקראים עם ישראל לשבח ולהלל את הקב"ה, אלא אפילו הגויים עצמם יגיעו להבנה האמיתית ולהלל את הבורא.

אין יותר מתאים מלהוציא שיר על מילים שרלוונטיות למעגל כל השנה כולו, במיוחד לאחר תקופת החגים: סוכות בו הקרבנו קרבנות עבור כל שבעים האומות ושמיני עצרת בו התקרבנו לבורא עד כדי כיסופים לגאולה שלמה מתוך שמחה, וכן ישר נכנסנו לראש חודש בו נזכרנו שוב בתפילת ההלל וכמה העולם יהיה מושלם ויגיע לתיקונו ויעדו ע"י הגאולה, והעולם כולו ישמח וישבח את הקב"ה. המילים גורמות לכולנו לקפוץ ולרקוד – ואכן הלחן מנסה להביא אותנו לזה. אפשר לראות שגם ילדי המקהלה ממש נכנסו לעניינים ורקדו ושמחו ואפילו התחפשו לגויים שמהללים ומשבחים ועשו עבודה יוצאת דופן בהשתתפותם.

הלוואי ונזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן.

מילות השיר:

הללו את ה' כל גויים שבחוהו כל האומים

כי גבר עלינו חסדו, ואמת ה' לעולם הללויה – הודו לה' כי

טוב כי לעולם חסדו. (מתוך תפילת ההלל, ותהילים קי"ז)

קרדיטים –

מלחין: מרדכי גורדון

שירה: מקהלת פרחי שמיים ביתר עילית

עיבוד קולי: מרדכי גורדון

ניצוח המקהלה: מרדכי גורדון

עיבוד מוזיקלי: אבי ריימי & אליאב מיוזיק (אולפני ריימיקס)

מיקס: חיים מוזס

הוקלט באולפני: דניאל אלוני טכנאי: ג'ף הורביץ

צילום ועריכה: מנחם שלוס

בימוי: shmoli & mordi Gordon

הפקת קליפ: שוקי גורדון

בוצע בשיתוף פעולה מלא ע"י מרכז קהילתי ביתר עילית – חוג מקהלה, ניתן עדיין להירשם למקהלה

נגנים בקליפ:

תופים – ישי צמח

גיטרה חשמלית – שמואל גורדון

גיטרה אקוסטית – יצחק הס

גיטרה בס – תני דייויד

קלידים – שמואל לאוב

חצוצרה – אברהם בהרן

טרומבון – מיכאל שולמן

תודות:

קודם כל לבורא עולם על הכל בכל מכל כל, שנית: למרכז הקהילתי ביתר עילית שנותנים כ"כ המון פרגון למקהלה הן בבנייתה בעיר ביתר עילית בשילוב מלא ועונים על כל הצרכים של ילדי העיר מבחינת השקעה בחוג ברמה הגבוהה ביותר, לגבאי בית הכנסת זכור לאברהם שפשוט נרתם לתת את הבית כנסת בבין הסדרים לצילומי המקהלה, לתני דייויד שפשוט נרתם לעזור בכל הזדמנות שאפשר, ללולי האח המושלם ששם ימים ולילות והמון מחשבה על הרעיונות בבניית הסקריפט למקהלה ועוזר בכל הדיגיטל והפרסום, לשוקי האח התותח שבלעדיו דבר לא זז, ולכל המקהלה המדהימה שהשקיעה כ"כ הרבה – יש לכם קולות נדירים, אין עליכם בעולם!!

למעוניינים להירשם למקהלה בביתר עילית – ניתן ליצור קשר עם המרכז הקהילתי רח' כ' נחמן מברסלב – ולהירשם דרכם.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן