רועי ידיד ומקהלת הישיבה לצעירים בביצוע מרגש | ידידותו | האזינו

להאזנה:

במלאות 280 שנה לפטירת רבי חיים בן עטר בעל 'אור החיים הקדוש',
רועי ידיד ומקהלת הישיבה לצעירים בשיתוף פעולה שני, מוציאים שיר חדש ומרגש שמילותיו לקוחות מתוך פירוש אור החיים הקדוש לפרשת 'ואתחנן'.

ביצוע: רועי ידיד ומקהלת הישיבה לצעירים (ירושלים).
ילד סולן מקהלה: איתן נחושתן.
מילים: מקורות – הרב חיים בן עטר בעל 'אור החיים' הקדוש.
לחן: הרב אלישיב ברלין (ישל"צ)
עיבוד, ניצוח והפקה מוזיקלית: אופיר סובול
ריתם סקשיין: גל ליברזון והחברים
מיתרים: תזמורת 'סימפונט' רעננה
הקלטות ומיקס: זוהר זלץ – אולפני אשל, ת"א.

מילות השיר:
" וְעֵינֵינוּ לַה' צוֹפִיּוֹת לִפְתֹּחַ אוֹצָר רוּחַ טָהֳרָה וְלִפְקֹחַ עֵינַיִים עִוְּרוֹת וּלְהַטּוֹת לְבָבוֹת עַם ה' לְהַכִּיר נְעִימוּת עֲרֵבוּת יְדִידוּתוֹ ".

בפירוש אור החיים הקדוש לפרשת 'ואתחנן' (ספר דברים) על הפסוק: "בַּצַּר לְךָ וּמְצָאוּךָ כֹּל הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים וְשַׁבְתָּ עַד ה' אֱלֹקֶיךָ וְשָׁמַעְתָּ בְּקוֹלוֹ" כותב אור החיים הקדוש שבאחרית הימים, לאחר סבל הגלות, ה' יעורר את הלבבות לשוב בתשובה, וחותם בתפילה:
"וְעֵינֵינוּ לַה' צוֹפִיּוֹת לִפְתֹּחַ אוֹצָר רוּחַ טָהֳרָה וְלִפְקֹחַ עֵינַיִים עִוְּרוֹת וּלְהַטּוֹת לְבָבוֹת עַם ה' לְהַכִּיר נְעִימוּת עֲרֵבוּת יְדִידוּתוֹ".
לנוכח המצב המורכב בו אנו נמצאים בתקופה האחרונה,
של מחלוקות, טלטלות וסערות בעם ישראל, הרי שתפילתו של בעל 'אור החיים הקדוש' לרוח טהרה ולפקיחת עיניים עיוורות שיכירו את נעימות ערבות ידידות הבורא – רלוונטית מתמיד ומהדהדת בעוצמה רבה.

מקהלת הישיבה לצעירים הוקמה ע"י הרב אלישיב ברלין (מלחין השיר) בנו של אומן הכלייזמר משה (מוסא) ברלין, אשר משמש כר"מ בישיבה לזכרם של שמונת הקדושים אשר נרצחו בפיגוע בישיבת 'מרכז הרב'.

מאז זכתה המקהלה לשתף פעולה עם אומנים מהשורה הראשונה ולהוציא שירים שהפכו ל'שלאגרים' של ממש במוסיקה היהודית המתחדשת, בהם: 'השבעתי' עם ישי ריבו, 'כנפי רוח' עם ביני לנדאו ו'ישמח ליבי' עם יוני גנוט.

בשיר החדש 'יְדִידוּתוֹ', חובר אל מקהלת הישיבה, הזמר המוכר והמוערך רועי ידיד, בדואט מדהים ומרגש עם תלמיד הישיבה, ילד הפלא: איתן נחושתן.

זה לא השיר הראשון שרועי ידיד מבצע עם מקהלת הישיבה. לפני מספר שנים, הם הוציאו ביחד את השיר המרטיט 'ניגון של גמרא' שמספר את סיפורם של שמונת הקדושים.

מאחורי העיבודים הנפלאים של המקהלה, עומד המעבד והמנצח המוזיקלי המיוחד – אופיר סובול. אופיר, בנו וממשיך דרכו של מרדכי סובול ז"ל – מוכר לנו מהקונצרטים הגדולים של עולם החזנות ומעבודתו עם מקהלת הרבנות הצבאית.

השיר 'ידידותו' הולחן לרפואתה השלמה של בת שבע בת הדסה למשפחת פלאי והוקדש לזכרו של הרב דרוקמן זצ"ל.

לפרטים נוספים ולסגירת אירועים והופעות:
☎ 0524060080 רועי ידיד
📧 royyadid@gmail.com

שיווק דיגיטלי: עידו שטיינר, עידוס דיגיטל

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן