משה חליפה בסינגל מיוחד | "לטב עביד" | צפו בקליפ מילים

להאזנה:

משה חליפה (62) "כבר 25 שנה בתשובה", מתגורר בבני ברק ואב לשלושה, מתעסק בתחום הבניה, ומנהל פרויקטים למחייתו. אבל כמו רבים שהמוזיקה מבעבעת להם בנשמה, הוא כותב ויוצר שירים המבוססים בעיקר על תורות ברסלב.
באיחור מה בחייו, הוא מציג את סינגל הבכורה שלו לטב עביד ."תמיד אהבתי לשיר ובמיוחד לכתוב ולהלחין", מגלה משה, ואכן, לאחרונה אף החל להקליט את השירים שהוא כותב, "השירים נוצרים ברגעי ההתבודדות שלי עם הקב"ה בשדות, במרחב הפתוח, וגם בצומת מורשה. זה מתחיל מזמזום, עד שאני עובד עליו לעומק ונוצר שיר חדש… המוזיקה שאני מביא איתי היא מוזיקה מנערותי, ואני שר אותה מתוך קדושה".
משה חליפה לא הקליט שירים מעולם, ולא נחשף אל מאחורי הקלעים של מילים ומנגינה שהופכות באולפן למשהו מוקלט ומופק. "ממש סיקרן אותי לדעת איך זה ישמע באופן מקצועי, ולא עם תיפופי ידיים ורגליים, לכן נכנסתי להקליט את השיר אצל יהודה בן משה, שעיבד את השיר בדיוק כמו שרציתי". חליפה אהב מאד את התוצאה וזה עורר בו את הרצון לחלוק אותו עם העולם. "הבנתי שאני רוצה שגם אחרים ישמעו שיר עם מילים כל כך פשוטות, 'אני מאמין באמונה שלמה שאם אצעק אליך אתה ודאי תשמע קולי', עם המסר כל כך חזק".
ללא ספק, ההשראה של משה הוא רבי נחמן מברסלב "מילות השיר מדברות על ההנהגות בחסידות ברסלב: לדבר עם ה', לצעוק אליו, התבודדות כידוע, היא מעלה גבוהה מאד. הייתי רוצה שאנשים שלא מכירים את עניין ההתבודדות לא יחששו, יצעקו אל ה', שלא יתייאשו מהמצב וימשיכו להתפלל ולצעוק". מסביר משה.
הקליפ המרהיב שמלווה את השיר, מבוסס על ציורי יודאיקה שמציירת רעייתו של משה, חיה חליפה.

מילים ולחן: משה חליפה | עיבוד והפקה מוזיקלית: יהודה בן משה

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן