מקהלת מלכות בביצוע ווקאלי והצצה לאולפנים | אין כאלוקינו | צפו

להאזנה:

מקהלת 'מלכות' מגישה: כך יוצרים ווקאלי! עם היצירה המיתולוגית 'אין כאלוקינו'

זה הפך למסורת. מדי שנה, בהגיע ימי ספירת העומר, בהם נאסרה שמיעת כלי נגינה, הפקה ווקאלית שובת לב, עיניים ואוזניים, מפציעה מבית היוצר של מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר, כשגדולי הזמר מכל העולם חוברים להפקות העשירות והצבעוניות.

ואולם השנה, כש'מלכות' מציינת עשור להקמתה (תשע"ג-תשפ"ג), מציגה המקהלה פרויקט ראשוני מסוגו, כשהיא מאפשרת לקהל הרחב הצצה רחבה אל חדרי האולפנים הסגורים, לעקוב מקרוב אחר בניית השיר הווקאלי מא' ועד ת'.

לראשונה תוכלו להכיר מקרוב את תפקידו של כל חבר במקהלה, להתרשם מהמנעד האישי ומההגשה והצבע הייחודיים לו, מוותיקי החבורה ועד החברים החדשים שלוהקו אליה אך לאחרונה. כל אחד בתורו צועד חרישית אל תוך האולפן כשהוא מוסיף טאצ' משלו, קול נוסף, קונטרה מלמעלה או מלטה, ליצירה הבעלזאית האהובה 'אין כאלוקינו' בלחנו של הרב ירמיה דמן.

כאשר המוצר הופך למוגמר, חוגגת המקהלה עשור במסעדת גולדיס החדשה בבני ברק מול שולחנות ערוכים בכל טוב המעדנייה, לקול צלילי הווקאלי הטרי שזה עתה הופק באולפני 'פלוטו' המפורסמים בתל אביב.

על ההפקה הגרפית של השיר מופקד מעצב הבית, אמן המיתוג והעיצוב החרדי, שמעון רוכמן מחברת SDR, שחתום במהלך כל השנה על עיצוב עידית מוצרי מקהלת מלכות.
הבימוי, העריכה והצבע של במאי ועורך הבית הרשי סגל; ההקלטות קורות כמו תמיד באולפן הבית של מיכאל ויינברגר M.W. בירושלים; הצילום של יוסף שלסט והמיקס של חיים מוזס. יח"צ וניהול: אבריימי גולדשטיין.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן