לעילוי נשמת המפיק | מיכאל פרוזנסקי בחידוש ווקאלי מרהיב | להתפלל | האזינו

להאזנה:

הזמר מיכאל פרוזנסקי ידוע בשני העשורים האחרונים באלבומים המהנים והאופטימיים שלו. בזמן ש"פרוזבול" שם אותו על המפה, הוא המשיך את המגמה עם האלבומים "פרוז קונטרול", "mp3" ו"יורים מהירח". עם זאת, לאלבום "פרוז קונטרול" יש מקום מיוחד בליבו של מיכאל.

באותו אלבום עבדו ללא לאות, המפיק השותף יוחנן שפירא (המוכר לנו מלהקת 'אחינו') ואמן ההרמוניה אברומי בריסקמן ע"ה, כדי להבטיח שלכל שיר תהיה את ההרמוניה והמיקס המדויק שלו. לאברומי היה מוח מוזיקלי מבריק והוא עבד על רבים אלבומים לאורך השנים, והיה אחראי על מקהלות הרמונית יפיפיות וקולות רקע במספר אלבומים.

הוא הכיר את כל הניואנסים והאפשרויות כדי לקחת שיר מבחינה מלודית לרמה גבוהה יותר. מסיבה זו החליטו מיכאל ויוחנן להוציא את השיר "להתפלל", מהאלבום "פרוז קונטרול", כסינגל אקאפלה הראשון שלו.

"להתפלל", הוא אחד השירים שבהם שזר אברומי את הקסם ההרמוני שלו. ברגע שמסירים את רצועות המוזיקה ומותירים רק את השירה חשופה, ההרמוניות המדהימות האלה באמת זוהרות ומובאות לקדמת הבמה.

כשהיארצייט הראשון של אברומי מתקרב, מיכאל ויוחנן חשבו שהשיר הזה באמת מתאים להדגיש את הכישרון של אברומי וכמובן את המסר של כוחה וחשיבותה של התפילה.

קרדיטים:
הפקה: מיכאל פרוזנסקי ויוחנן שפירא
לחן: איצי וואלדנר
מילים: בלה לויטן, חנל'ה פליג ויוסי ברן
הקלטות שירה: אולפני 'אחינו'
קולות רקע: יוחנן שפירא, יעקב גיפטר, הלל קפניק ואברומי בריסקמן ע"ה
עיבוד אקאפלה: הלל קפניק
מיקס ומאסטרינג: הלל קפניק

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן