השיר יוצא לקראת ל"ג בעומר שבו לאחר הפסקת מנהגי האבלות, חוזרות החתונות לפי מנהג רוב
קהילות ישראל.
השיר הינו סינגל ראשון מתוך פרויקט משותף של האב ובנו שיקרא "שמע בני" ויצא בע"ה במהלך
החודשים הקרובים.
עד כה התארח לביא (בן ה 15 , תלמיד הישיבה התיכונית "שעלי תורה") בכמה מהשירים באלבומים
האחרונים של אביו וכעת זהו הפרויקט הראשון שבו הוא מתוכנן להשתתף בכל השירים.
לפרטים נוספים:
יוני – 0503972976
מצורפים: קומוניקט; עטיפת הסינגל; תמונות האומנים; קובץ MP3 להשמעה ושידור.

