חוזר למוזיקה | הזמר והיוצר דוד פרטיאל בסינגל קליפ מקורי | שומרי החומות | צפו

להאזנה:

דוד פרטיאל הוא זמר, יוצר, מלחין ופזמונאי שהחל כבר לפני ארבעה עשורים לעסוק במוזיקה, עוד טרם חזר בתשובה, כשתפגשו אותו תגלו אדם מדהים שחווה רגעי שיא בקריירה המוזיקלית וגם את השפל של החיים.

כשהיה מוזיקאי מצליח, ששר על הבמות היוקרתיות בישראל, היה שם הכל. כסף, כבוד ופרסום. מעריציו ראו בו ממשיך דרכו של זוהר ארגוב בגלל קולו הייחודי שמשלב בתוכו גם אלמנטים של חיים משה ואבי סינוואני, אבל הוא בחר להשאיר את החיים האלה מאחור, לחזור בתשובה ולפנות לאלוקים. הפרידה הייתה קשה והיא לוותה בעוני, בניכור ובמלחמות יומיומיות לשרוד. בכל פעם שחשב שהנה – הכל הסתדר, שוב הגיעו קשיים שאחד מהם היה הפינוי מגוש קטיף.

במשך כל העת הוא לא שכח את אהבתו הגדולה למוסיקה והוא ידע – שיגיע הזמן והוא יחזור לרגש עם קולו הנעים. כעת, הוא מגשים לעצמו את החלום וחוזר עם שיר חדש שכתב והלחין בעצמו – עדות לחוסן ולנחישות שלו למרות כל המכשולים בדרכו. דוד הוא השראה לכולנו שמוכיח שלא משנה מה החיים זורקים עליך, אתה עדיין יכול לצאת על העליונה אם לעולם לא תוותר.

דוד עובד בחינוך עם ילדים ובני נוער ביישוב בו הוא חי. הוא נותן להם השראה להגשים את חלומותיהם, בסינגל החדש דוד מגולל את סיפור חייו מול ניסיונות וקשיים לאורך כל הדרך כשהוא מלא בתקווה לקראת הצלחה. כך הוא מעניק לנוער דרך טובה לחיות את החיים באמצעות שיריו שמלאים בתקווה ועידוד, להגיע ליעדים שלהם למרות כל המכשולים שהם עלולים להתמודד איתם.

שומרי החומות, של דוד פרטיאל הוא תזכורת עוצמתית לחשיבות הערכים בחיים. הוא מדבר אלינו על ההתמודדויות והאתגרים שיהודים צריכים להתמודד איתם מדי יום וכיצד הם יכולים למצוא כוח באמונתם, במשפחתם ובנתינה לזולת. השיר מעודד אותנו לעולם לא לוותר על התקווה, לא משנה כמה החיים עשויים להיות קשים. באמצעות השיר הזה, דוד פרטיאל סיפק דוגמה לכולנו – כזו שניתן ליישם אותה בכל דת או תרבות. על ידי אימוץ ערכים חשובים כמו משפחה, אמונה ונתינה לזולת דרכם נוכל למצוא כוח בזמנים של קושי.

דוד פרטיאל מחזיק בגוון קול ייחודי שכמותו לא היה עדיין בז'אנר הדתי, יחד עם סיפורו המדהים על הדרך הארוכה שעבר הוא יצליח, ללא ספק! לעורר השראה במאזינים.

קרדיטים:

מילים ולחן: דוד פרטיאל

עיבוד והפקה מוזיקלית: אורן שניר

תופים: תומר צדקיהו

בס: אבי יפרח

גיטרות: גל שניר

ג'מבוש: יוני קובני

קלידים תיכנותים וכלי הקשה: אורן שניר

הוקלט באולפני: מולטיבנד

צילום קליפ: אלדד לוגסי

צילום תמונת יח"צ: וידאו סיטי

עיצוב עטיפה: יהושוע – 054-223-3695

יחסי ציבור ומדיה: Lachyani's,
יוסי לחיאני – 054-2455565 | yossi@lachyanis.co.il

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן