אלנתן מלול בביצוע מרגש | כל העולם כולו | ניגון ברדיטשוב | צפו‎

להאזנה:

עם תחילת חודש הרחמים והסליחות, משחרר הזמר והיוצר אלנתן מלול ביצוע חדש ומרגש למילותיו של רבי נחמן מברסלב 'כל העולם כולו', העטופים בלחנו מעורר הרחמים של רבי לוי יצחק מברדיטשוב. על העיבוד וההפקה המוסיקלית: לוי יצחק מאורר.
כשפעמי השנה החדשה כבר דופקים בפתח, משחרר הזמר היוצר אלנתן מלול, ביצוע חדש ומרגש של השיר בו נפגשים שני ענקי רוח; רבי נחמן מברסלב על המילים: 'כל העולם כולו', העטופים בלחנו מעורר הרחמים של רבי לוי יצחק מברדיטשוב. אחריהם, בפער דורות ניכר, על מלאכת ההפקה המוסיקלית הופקד המוסיקאי לוי יצחק מאורר.
"לפני מספר שנים צעדתי בליל שבת לציון של רבי נחמן מברסלב. מרחוק, כבר הבנתי שהנשמות בתוך הציון בוערות. איזה מחזה… קשת רבגונית של נשמות ישראל מחובקים יחד ושרים בצוותא את הניגון הנפלא הזה המיוחס לרבי לוי יצחק מברדיטשוב על מילותיו הקדושות של רבי נחמן מברסלב בליקוטי מוהר"ן תורה מ"ח חלק שני", משחזר אלנתן מלול את הרקע להקלטת הביצוע. "לאחר כחצי שעה הרגשתי שנשמתי נעתקת מגופי אל על. היה זה הרגע שבו הבטחתי לעצמי: יום אחד אקליט את השיר הזה!".
"תקנית היה אמור להיות כתוב 'שלא יפחד', מה זה 'שלא יתפחד'?!", הוא מציף את השאלה המתבקשת – ואף משיב: "מסר עצום חבוי בשינוי הלשון הזה: כל אדם עובר בחיים איזה שהם 'גשרים צרים' שהם נסיונות ומעברי חיים. בתחושה ראשונה האדם מרגיש שזה גדול עליו, אך לא! משמיים לא מנסים אדם בשום נסיון ולא מעבירים אותו בשום קושי או התמודדות שהוא לא יכול להתמודד איתה, נקודה! אתה מרגיש שזה גדול עליך? אז תאמין שזה קטן עליך! אל 'תתפחד' – אל תנפח את הניסיון מעבר לפרופורציה שלו. ככה מצליחים לדלג מעל משוכות החיים בהצלחה", הוא ממליץ בחום.
לשיר הופק קליפ מרהיב של ציור בחול בביצוע האמנית נעמי זייבלד הממחיש עד כמה הדמיון של האדם מוציא מפרופורציות את הנסיונות עמהם הוא מתמודד מידי יום ביומו.
כל העולם כולו I מילים: רבי נחמן מברסלב I לחן: רבי לוי יצחק מברדיטשוב I שירה: אלנתן מלול I עיבוד והפקה מוסיקלית: לוי יצחק מאורר
האזנה עריבה!
לפרטים נוספים: יוסף ארנפלד 050.6962026 | YosefPR@gmail.com

מילים: רבי נחמן מברסלב
לחן: רבי לוי יצחק מברדיטשוב
שירה: אלנתן מלול.

קרדיטים:
עיבוד מוזיקלי: לוי יצחק מאורר
גיטרות: עמית יצחק
קלידים ותכנותיים: לוי יצחק מאורר
בס: לוי יצחק מאורר
קולות: אלנתן מלול, לוי יצחק מאורר
מיקס ומאסטרינג: ארן לביא

ציור חול: נעמי זיילבד – אמנות בחול
052-7632926

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן