תן לי כח | יעקב שוואקי בשיר תפילה לאורי דנינו החטוף בעזה | צפו

להאזנה:

הוידאו מכיל תמונות נשים.
בעקבות קשר אישי שנוצר עם משפחתו של אורי דנינו החטוף בעזה, מוציא יעקב שוואקי "שיר תפילה" להקב"ה שישלח כח למשפחה ולחזרתם בשלום של החטופים. מילים ולחן: שלומי עזריאל, עיבוד: מנחם מוניס, הפקה: דוד פדידה

יעקב שוואקי מספר: ״שבועות ספורים לאחר תחילת המלחמה, הגעתי לארץ כדי לשיר ולנסות לחזק את החיילים ובני משפחות החטופים. הופענו בבסיסים, בחתונות ובבתי חולים, ויותר מאשר חיזקנו אחרים, התחזקנו בעצמנו מהכוחות העצומים של הגיבורים האלה.

באחד המקרים, השתתפנו באירוע הפרשת חלה יחד עם בני משפחות החטופים, וביניהם ההורים של הבחור אורי דנינו שחטוף בעזה. ב"ה נוצר לנו חיבור מיוחד ועמוק עם עינב אפרת, אמא של אורי, וגם הזמנו אותה אלינו לארה"ב כדי לנסות ולעזור בכל מה שאפשר.

אי אפשר לתאר את העוצמה והאמונה של האישה היקרה הזאת, שלמרות הקושי העצום כשהבן שלה שבוי בידי חיות האדם, היא עדיין מפיצה ביטחון ואמונה בהקב"ה ומשפיעה על כולנו. היא מסתובבת בבתי הספר כאן בארה"ב ומחזקת אלפי ילדים באמונה המלאה שלה בה' יתברך.

באחד הימים כשישבנו בבית, השמעתי לה שיר ששלח לי היוצר שלומי עזריאל בשם 'תן לי כח'. השיר מדבר בדיוק על העניינים האלה. השיר ריגש אותה עד דמעות והיא הסבירה לי שהשיר מתאר בדיוק את התחושות שלה בימים הקשים האלה.

אמרתי לה מיד שאני אקליט את השיר ונוציא אותו כדי שכולם יוכלו להצטרף לתפילות ולתקווה הגדולה. והאמת היא ש'תן לי כח' הוא לא סתם שיר, אלא תפילה לחזרתם בשלום במהרה של אורי בן עינב אפרת דנינו, יחד עם כל אחינו ואחיותינו השבויים בעזה.״

לפרטים נוספים: ארי המניק / 054-7852777 / Ari@fdd.co.il

תגובה 1

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן