שיע רובנשטיין מארח את מקהלת זמירות | בזכות | צפו בקליפ

להאזנה:

"בזכות" שיתוף פעולה מיוחד בין הכוכב הבינלאומי שיע רובינשטיין יחד עם מקהלת זמירות.
שיר אנרגטי ומרגש על ההמשכיות התמידית של לימוד התורה, וכיצד "בזכות כל התנאים והאמוראים ותלמידי חכמים", לימוד התורה נמשך עד עצם היום הזה.
שיע עורך סיור עם מדריך בעיר העתיקה והנופית של צפת, ומגלה את "בית הקהל" המקום בו כתבו ולמדו תנאים ואחר כך גם האמוראים את דפי התלמוד שאותו אנו לומדים גם היום. אנחנו חוזרים אחורה בזמן עם שיע לתקופת התנאים שבא הוא כשהוא נתקל בהדים וצללים מהעבר. כיום בעיר הקודש צפת ובסביבתה קבורים למעלה מ-80 תנאים ואמוריים.

בחג החנוכה הזה כשאנחנו מדליקים את החנוכייה הבה נזכר ביוונים שניסו לכבות את להבת התורה ובמכבים שנלחמו למען חופש לימוד התורה. חופש שאנחנו ממשיכים ליהנות ממנו בזמנינו. ובזכותם של אותם תנאים, אמוראים ותלמידי חכמים אנו ממשיכים ללמוד וללמד את אותו דף הגמרא גם היום.

שיע עשה את דרכו במעלה המצעדים והופיע בקונצרטים ופסטיבלים ברחבי העולם. הלהיטים הידועים שלו הם: Windows in Heaven, (2009) ולאחרונה אור זעיר אחד (2018), Flying High (2019), Hatei (2020), יש שמחה (2021). הוא גם שיתף פעולה בפרויקטים רבים והופיע עם כוכבי-על ישראלים ויהודים מובילים כמו גד אלבז, ניסים בלאק, אברהם פריד ועוד רבים אחרים.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן