שוקי סלומון ובני פרידמן בסינגל קליפ חדש | 'שיר הצדקה' | צפו

להאזנה:

הזמר והיוצר שוקי סלומון בסינגל חדש בשם 'שיר הצדקה' אותו הוא מבצע בדואט עם בני פרידמן. את המילים כתב שוקי סלומון, הלחן של ישראל רפפורט ועל העיבוד המוזיקלי דיויד טויב. הפקה: דוד פדידה. צפו:

הזמר והיוצר שוקי סלומון בסינגל חדש בשם 'שיר הצדקה' אותו הוא מבצע בדואט עם בני פרידמן. השיר עוסק במעלת מצוות הצדקה ובחשיבות קירוב הלבבות בעם ישראל, את המילים כתב שוקי סלומון, הלחן של ישראל רפפורט ועל העיבוד המוזיקלי דיויד טויב.

שוקי סלומון המזוהה עם פרויקטים חברתיים רבים ומגוונים הוציא בעבר מספר שירים בהם קידם ערכי יהדות חשובים כמו שיר האחדות, שירת הבקשות, מזמור לתודה ועוד. כאמור, הפעם הדגש הוא על מצוות הצדקה ומעלתה, ושיתוף הפעולה המסקרן עם בני פרידמן מייצר חיבור מוזיקלי נהדר.

שוקי סלומון מספר: "היופי במצוות הצדקה הוא שכל יהודי יכול לזכות בה באותה מידה, אחד המרבה ואחד הממעיט. זאת זכות גדולה להחזיר מעט מהשפע שהקב"ה משפיע עלינו. שמח על החיבור הנפלא עם בני פרידמן שהפך את השיר למיוחד כל כך".

"לכל שיר יש את הפזמון והלב שלו", אומר בני פרידמן, "אבל שיר הצדקה מדבר על אהבת ישראל, אהבת השם ואהבת התורה הקדושה בפזמון אחד, חשוב וחייב לעשות את זה כל יום ואפילו יותר, לתת צדקה ולהתפלל על נתינת הצדקה. חוויה וכבוד הוא לי לשיר את שיר הצדקה יחד עם שוקי ולחוות את זה יחד איתו".

קרדיט צילום: יצחק קלמן

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן