שבת בויז'ניץ |משה שטקל, בנצי קלצקין ומקהלת מלכות בביצוע ראשוני | רברבין | צפו

להאזנה:

שבת בויז'ניץ: ביצוע ראשוני ליצירה האהובה 'רברבין'! משה שטעקל, מקהלת 'מלכות', בנצי קלצקין וצביקי רובין!

ככל שהאוצר הבלתי נדלה של ניגוני בית ויז'ניץ עולה שוב ושוב על גדותיו וכובש את לבבות המון העם, הרי שניגוני השבת הויז'ניצאיים הלוהטים על אחת כמה וכמה. נעימות השבת של ויז'ניץ, היצירות המרגשות, ניגוני הזמירות וגם ניגוני הריקוד השבתיים, הפכו ברבות השנים לחלק בלתי נפרד מהוואי השבת בכל היכלי החסידות, עולם הישיבות, קהילות הקודש ובתי ישראל.

והפעם, בעל המנגן הויז'ניצאי המפורסם משה שטעקל, מי שקול הפעמונים שלו מוכר לכולם מפס הקול היהודי האינסופי של אלבומי 'לחיים' ועוד רבים ומזוהה יותר מכל עם ניגוני בית ויז'ניץ, מגיש לראשונה בביצוע חי מתוך חתונה חסידית, את היצירה השבתית האהובה והמרגשת 'רברבין' שמתוך ה'קה ריבון' היוקד של ויז'ניץ.

על הבמה לצדו, ילד הפלא (אוטוטו נער הפלא…) בנצי קלצקין, מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר, וצביקי רובין שכתב את העיבוד ותזמר את היצירה מהחל ועד כלה.

הלחן שמקורו בחב"ד, הובא לויז'ניץ על ידי האדמו"ר ה'אמרי חיים' זי"ע ששזר אותו בתוך הצלילים הויז'ניצאיים עד שהיה לחלק בלתי נפרד מה'קה ריבון' המפורסם.

ההפקה הטכנית של מאטע'ס דווידוביץ. הגרפיקה של שמעון רוכמן. הגברה של חיים אורי. הסאונד של אושי שארף. הצילום של לירן שמש והמיקס של חיים גוטסמן. על ניהול וייצוג משה שטעקל מופקד עמרם טאוב שגם עומד מאחורי ההפקה המיוחדת הלזו.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן