צפו בלהיט החדש של 'השוטר' שמחה פרידמן | "בוא לפה"!

להאזנה:

אחרי חודשים של עבודה מאומצת ואינטנסיבית יוצא היום לאור הסינגל-קליפ החדש והמדובר של הזמר החסידי שמחה פרידמן – "בוא לפה".

פרידמן מייצר כל הזמן שירים במגוון סגנונות וז'אנרים שונים ולא נרתע מללכת לכיוונים חדשים, שבסופו של דבר יוצרים ענין רב במוזיקה החסידית של ימינו. אחרי הסינגלים האחרונים שהוציא בסגנון חסידי כמו "רועה אחד" או "ניגון שמחה" החב"די, משחרר היום פרידמן את מה שמסתמן כלהיט חזק – "בוא לפה" – בסגנון אלקטרוני, קצבי, אנרגטי ועדכני.

את השיר החדש כתב פרידמן יחד עם יעקב מנשה שהלחין את השיר ואף מופיע בקליפ כניצב אורח (חפשו אותו!). על העיבוד חתום אליה נתנאלי, מעבד צעיר ומבטיח, שנתן פרשנות מרעננת משלו לשיר והפך אותו ללהיט שעוד יתנגן ללא הרף באוזניכם במהלך הקיץ הקרוב.

יחד עם השיר יוצא קליפ וידאו מושקע ומשעשע. על התסריט אחראי הרב יואל בייטש, ועל הבימוי, הצילום והעריכה הופקד יענקי אלהרר שחתום על הפקות איכות וקליפים יוקרתיים בתעשיית המוזיקה החסידית.

בקליפ המדובר פרידמן מופיע כשוטר, כנראה משום שהמילים "בוא לפה" מייצרות אוטומטית קונוטציה של משהו מאיים. אך בסופו של דבר האִיוּם הופך לשיר, הפחד – לחיוך, והתוצאה הסופית? אותה תוכלו תיכף לראות בעצמכם!…

"בוא לפה" – הלהיט של הקיץ כבר כאן, ולכם רק נשאר ללחוץ על הפליי. מבטיחים לכם שכבר מיד אחרי הצפייה הראשונה לא תוכלו להפסיק מלזמזם את הפזמון!

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן