פתחיה ספולטר עם בנימין בלנק וינון אהרוני | מזמור שיר | האזינו

להאזנה:

"כיוון שבא אדם (הראשון) לעת ערב ראה אדם הראשון את העולם כלפי מערב שמחשיך ובא, אמר אוי לי כי בשביל שסרחתי והוא לא יודע שכן היא דרך העולם… באותה שעה ירדו שלוש שורות של מלאכי השרת ובידיהם כינורות ונבלים וכל כלי שיר והיו אומרים שירה עמו, שנאמר: מזמור שיר ליום השבת טוב להודות לה'… להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות." (אבות דרבי נתן, י"ז)

ועכשיו תודה:

תודה לאלישיב גרונר דבר ראשון על החברותא השבועית, וגם על התמיכה והעזרה וההארות והערות שאתה נותן לי. אני יכול להגיד בכנות שבלעדיך השיר היה יוצא אחרת.

תודה לעמית ואמיתי, ולכל החברים מישיבת מקור חיים (בעבר ובהווה) שישר נרתמו לעזור בכל מה שצריך בשיר. הרמה והמקצועיות הגבוהה שיש לכם ראויה להערצה, יחד עם המוכנות שלכם לעזור ולתת את ידכם בפרויקט הזה (גם אם זה בחינם)…

תודה לדיירי אורווה 10, שתרמו הרבה שעות מחייהם לשמוע את השיר שוב ושוב ושוב ושוב ושוב למרות שהם לא ככ רצו. ולניתאי על המחשב וליהונתן על הפירגונים ולעלי על החיבה לקולה.

תודה לבנימין וינון, שהתרגשו יחד איתי לקראת ההוצאה של השיר הזה, ונתנו את כל מה שיש להם לתת בשביל שזה ייצא כך. תודה מיוחדת לבנימין שנסע עד אלי בשביל שזה יקרה 🙂

תודה לארי שאתה כל פעם מחדש מדהים אותי עם היכולות שלך והכישרון המטורף שיש לך, ושאתה מצליח להמחיש את מה שיש לי בראש כבר כמה חודשים. תודה גם לאליה על עבודה מכוונת ומדויקת כל כך, לא יכולתי לקבל ממך תוצר יותר טוב.

אני רוצה בהזדמנות זו להודות גם להוריי שעזרו ותמכו בי לאורך כל הדרך, שעזרו לי לפתח את היכולות המוזיקליות שלי בגיל צעיר, ועזרו לי להגיע אל אחת המתנות הכי גדולות שיש לי בחיים.

"ועל הכל ה' אלוקינו אנחנו מודים לך".


הפקה מוזיקלית ומיקס – פתחיה ספולטר

שירה – בנימין בלנק וינון אהרוני
פסנתר, בס ותכנותים – פתחיה ספולטר
קלרינט – אמיתי פרל
גיטרות – עמית יחיאלי
כינור – דוד רוזנק ואורי אלדר
מקהלה – אביה שרייבר, יוחאי שילינגר, חי יפרח, יהודה מאיר ודרור כהן

הקלטות:
קלרינט הוקלט באולפן של אורי כהן
גיטרות הוקלטו באולפן של עמית יחיאלי
שירה הוקלטה באולפן של פתחיה ספולטר
כינור ומקהלה הוקלטו בישיבת מקור חיים
כינורות נוספים הוקלטו באולפן של אורי אלדר


ציור עטיפה – ארי וולטמן
אנימציה ועריכת קליפ – אליה הלל – 0544206662


מילים – תהילים צ"ב
לחן – יידל ורדייגר

"מזמור שיר ליום השבת: טוב להודות לה' ולזמר לשמך עליון: להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות: עלי עשור ועלי נבל עלי הגיון בכינור:"

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן