עם הראשון לציון | הדלקת נר רביעי של חנוכה בכותל המערבי 🕎 | צפו

השידור מכיל נשים.

נר רביעי של חנוכה ברחבת הכותל המערבי בסימן ‘מפיצים את האור’ כאשר מידי ערב ביוזמת ‘הקרן למורשת הכותל המערבי’ מוקרן מעמד הדלקת הנרות המרכזי מרחבת הכותל על גבי מסך ענק בכיכר ה’בימה’ בתל אביב ובמתנסי”ם העירוניים ברחבי באר שבע

ביום ד' בערב התקיימה הדלקת נר רביעי של חנוכה במעמד רב העיר ירושלים הראשון לציון הרה”ג שלמה משה עמאר שליט”א, הרה”ג שלמה טוויל רבה של מקסיקו, ח”כ יואב גלנט, ח”כ אוהד טל, מנכ”ל הקרן למורשת הכותל סולי אליאב וקהל רחב.

רב העיר ירושלים הראשון לציון הרה”ג שלמה משה עמאר שליט”א: “הנרות הללו קודש הם. האור היותר גדול מהנרות עצמם, הוא השפע הרוחני שבא מהשמיים. אור מלשון ראיה, ע”י הראיה שואבים קדושה וטהרה לכל השנה בהעלות המנורה הטהורה בבנין המקדש ע”י הכהן הגדול.

נישא תפילה לכוחות הביטחון ולכל עם ישראל בכל מקום שהם נמצאים, הקב”ה שמר אותנו בגולה אלפי שנים ועכשיו ממשיך לשמור עלינו עד אשר יבוא האור במהרה בימינו אמן.”

ח”כ יואב גלנט: “חג החנוכה הוא חג הגבורה. סמל ולקח שהמעטים יכולים לגבור על הרבים ולנצח. סמל נוסף לצורך החיוני להנציח את מורשת ישראל ומסורת ישראל כמו מתתיהו ובניו שהבהירו לעם ישראל כי האמונה בצדקת הדרך והצפייה לחזור לאדמת ישראל זה הדבר החשוב והנכון. מה שרואים כאן זה לא פחות מפלא, “עומדות היו רגלינו בשעריך ירושלים”.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן