נריה אנג'ל | במחרוזת אמונה וביטחון | האזינו

די ג'יי נריה אנג'ל מגיש מחרוזת סוחפת של שירי אמונה וביטחון, בעיבוד אלקטרוני מרענן.
המחרוזת שנבנתה במהלך שלושה חודשים מרובי מאמץ, נוגנה ברחבות הריקודים ובבסיסי צה"ל, וכך קיבלה אישור חשוב מהקהל הרחב. לאחר כל שלב של המבחן הזה, נריה חזר לאולפן כדי לבצע שיפורים ולערוך שינויים, מה שהוביל ליצירה שלפניכם היום.
נריה אנג'ל מגיש לכם מחרוזת שתגרום לכם לרקוד. 
 האזנה טובה לכולם

נריה אנג׳ל – מוזיקה לרחבה ולנשמה

האזנה עריבה


1. אל תירא מילים ולחן: אביהו מדינה אל תירא ישראל, אל תירא כי גור אריה הלא אתה ואריה אם ישאג – מי לא ירא מי לא יירא. 2. השם מלך מילים מקורות לחן אלעד עמק ודני סיון ה' מֶלֶךְ, ה' מָלַךְ, ה' יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד ה' מֶלֶךְ, ה' מָלַךְ, ה' יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד ה' מֶלֶךְ, ה' מָלַךְ, ה' יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד ה' מֶלֶךְ, ה' מָלַךְ, ה' יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד 3. הקדוש ברוך הוא מילים ולחן: עממי הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך 4. עם ישראל חי מילים ולחן שלמה קרליבך עוד אבינו חי עוד אבינו חי עוד אבינו חי עם ישראל חי עם ישראל חי עם ישראל חי עוד אבינו עוד אבינו חי 5. אנחנו מאמינים מילים ולחן לי פישמן אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען אלא אלא על אבינו אבינו שבשמיים 6. ישראל בטח בשם מילים ולחן שלמה קרליבך ישראל ישראל ישראל בטח בשם ישראל ישראל ישראל עזרם ומגנם הוא 7. עם הנצח מילים הרב יהושוע ויצמן מתוך משנתו של הרב קוק עם הנצח לא מפחד לא מפחד מדרך ארוכה עם הנצח לא מפחד לא מפחד מדרך ארוכה 8. עם ישראל מילים ולחן ישי לפידות עם ישראל לא לפחד השם אלוקיך הולך איתך עם ישראל לא לפחד השם אלוקינו השם אחד 9. מי שמאמין מילים יוסי גיספן לחן עדי לאון מי שמאמין לא מפחד את האמונה לאבד ולנו יש את מלך העולם והוא שומר אותנו מכולם והעיקר והעיקר לא לפחד כלל!!! קרדיטים הפקה מוסיקלית: Happy Djs עיבודים וסמפולים: אלי ארביב קלידים נוספים: ישי דנוך הקלטה והכוונת שירה: אביעד גיל הוקלט באולפני הפקות חברים הוקלט באולפני : הפקות חברים אביעד גיל , רועי הרוש , ניסו סלוב קולות ומקהלות: אביעד גיל נריה אנג'ל ניסו סלוב רועי הרוש מיקס מאסטרינג: ניסו סלוב צילום תמונה: אסף שוקרון גרפיקה והנפשה : אסף שוקרון קטעי וידאו: דיויד סיימון ומשה זגורי ניהול מדיה: NA Productions הפצה דיגיטלית: מייסונג – www.mysong.co.il יח"צ: מיקוד תקשורת ומדיה יחסי ציבור 052-812-9000 | mikudpr@2

קובץ מלא בפורמט MP3 יישלח למנויים לקבוצת המנגן במייל. להצטרפות יש לשלוח מייל ל – hamenagen267@gmail.com ולכתוב בשורת הנושא "הצטרפות"

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן