מי אמר שחיבור ואמונה צריכים להיות רק בשקט? לפעמים הדרך הכי טובה להתחבר לבורא עולם היא פשוט לרקוד מכל הלב!
שמח להציג בפניכם את הסט החדש "אהבת השם" – סט קצבי, אלקטרוני ומרים במיוחד. הסט הזה נוצר במטרה אחת: לחבר אותנו לאהבת השם מתוך תדר של שמחה עצומה, ולהזכיר לכל אחד ואחת מאיתנו כמה השם אוהב אותנו, תמיד. כי אין כמו קצב מטורף ומוזיקה טובה כדי לפתוח את הלב ולהרגיש את החיבוק מלמעלה!
זה הזמן להרים את הווליום עד הסוף ברכב, בעבודה, בבית או סתם כשצריכים בוסט של מצב רוח ואמונה. פלייליסט שכולו אש, קצב פצצה, ואהבת השם שמרקידה את הרגליים ואת הנשמה.
🎧 האזנה מקפיצה ופותחת לבבות!

