מוטי אילוביץ' בסינגל קליפ מרגש במיוחד | אנדערש | צפו

להאזנה:

אני כמה לעולם שבו אנחנו מסתכלים אחד על השני בלי העדשה של "שונים". במקום זאת, אני כמה לחברה שבה אנו רואים זה את זה כשווים, מאמצים את הדמיון שלנו ומקבלים את הייחודיות שלנו. לכל אחד מאיתנו יש כל כך הרבה מה להציע וראוי שיתייחסו אליו בכבוד ובהבנה. אני בוחן את הרצון לעולם שבו אנחנו לא מוגדרים על ידי השונות שלנו אלא רואים את האינדיבידואלים הייחודיים שאנחנו.

בסרטון זה, אני מתעמק בחייהם של אנשים נכים ובלתי מוגבלים כאחד, ומגלה שללא קשר לנסיבות שלנו, לכולנו יש סיפורים, חלומות ושאיפות ייחודיים. לאורך הסרטון הזה, תוכלו לראות רגעים עוצמתיים של חיבור ואמפתיה, שמזכירים לנו שכולנו מחוברים בחוט החוויות המשותפות שלנו. ביחד, נוכל לאתגר את הנורמות החברתיות, לשבור מחסומים ולטפח סביבה מכילה שבה כולם מרגישים מעריכים ומוערכים.

רצועה זו היא אחת הרצועות המופיעות באלבום החדש שלי שעתיד לצאת בקרוב. אלבום המוקדש לאותם אנשים בכל מקום, שרוחם זורחת על אף האתגרים וחוסר ההכרה שלהם. הסיפורים שלהם מעוררים בנו השראה להגדיר מחדש מה זה אומר להיות באמת לב גדול ומרומם, כאשר אנו מאמצים את הערך והמשמעות של כל אדם בודד.

אני גאה לקבל את תמיכת HCS בתור נותני החסות למסע הזה. Hcsny.org הוא ארגון יוצא דופן המוקדש ליצירת 'הבדל חיובי' בחייהם של אנשים עם מגבלות, ובני משפחותיהם. עבודתם שלא תסולא בפז במתן שירותים חיוניים משקפת את עצם המסר המועבר בשיר זה.


הלחין, כתב ושר: מוטי אילוביץ
הפקה והקלטה: מנדי הרשקוביץ ויענקי שטיינמץ באולפני Sonic Duo
סרטון מאת: סטודיו 62
מקהלת ידידים. עיבוד: יואל הרש פוקס

2 תגובות

  1. שלמות לא רגיל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המון מסר חזק ועוצמתי ומזה כיף לראות סוף סוף חדש מלייבי באמת שיעדכן יותר אבל לא ביוטיוב כי זה חסום לי אז אני לא יכולה לראות.
    פלייייייייייייייייייייייייזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז!!!!!!!

  2. התרגשנו מאד!
    ילדה קטנה עם נוון שרירים התחברה למילות השיר בצורה לא רגילה.
    היא תרגמה את המילים לעברית ומאד רוצה שמוטי היקר ישיר את זה בעברית…
    תודה רבה, נשמח לעדכון!!

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן