מוטי אטיאס בקליפ חדש | הביתה לירושלים | צפו

להאזנה:

אתם מוזמנים ליהנות מהשיר והקליפ החדש של מוטי אטיאס, שצולם והולחן ברחובות ירושלים.

השם מוטי אטיאס מוכר היטב בתעשיית המוזיקה היהודית, כמלחין מרגש ומוכשר מאד. מוטי הוציא עד כה ארבעה שירים מלחניו, שיצאו לאור והעניקו השראה לאלפי אנשים ברחבי העולם. כעת מוטי חוזר עם השיר החמישי שלו, שיהפוך בעז"ה אף הוא ללהיט.

מוטי אטיאס: "תמיד היה לי קשר מיוחד לירושלים, אבל אף פעם לא הצלחתי לבטא את המחשבות והרגשות שלי לגביה במילים. בשנה האחרונה ביקרתי בירושלים ארבע פעמים. אחד מהביקורים נמשך למעלה ממאה יום. להיות שם גרם לי להבין כמה כל לב יהודי ברחבי העולם מתגעגע למקום הזה ומשתוקק לחזור עם כל אחינו ואחיותינו היהודים. השתמשתי במילות התפילה, שאנו אומרים שלוש פעמים ביום כדי לבטא את עצמי. כשהשיר החדש נכתב, התפללתי להשם שיעזור לי להפיץ את המסר כי הרגשתי שהוא בא ממקום מאוד עמוק בליבי. "בבקשה עזור לי להעביר את המסר הזה החוצה", ביקשתי מהשם. התפילות שלי נענו, ועכשיו השיר והקליפ המדהימים הזה זמינים סוף סוף.

שיר זה יוצא לאור לכבוד היארצייט ה-כ"ח של הגאון הקדוש רבי שלמה קרליבך זצ"ל, שתמיד היה שר ומעיר את לבבות היהודים להשתוקק ולחכות לעלות לירושלים. הוא היה דוגמה אמיתית ליהודי שממתין לבוא הגאולה. אלפים מאיתנו קיבלו השראה ממנו; שיהיה לעילוי נשמתו.

בואו נתפלל כולנו יחד ליום האחרון שבו נתאחד עם ה' וכל אהובינו שעזבו את העולם ונוכל לחיות את החיים האמיתיים בביתנו, ירושלים!!!!

בהערכה מעומק הלב, ידידכם מוטי".

קרדיטים:
לחן ושירה: מוטי אטיאס
עיבודים מוזיקליים ומיקס: יענקי כהן
גיטרות: נועם חרגול
כלי מיתר: פייבל לוין
חלילים וסקסופון: דור אסרף
תופים: ברק אהרן

הפקה ווקאלית, גרשי שוורץ, @Edgeware Studios
עיבודי מקהלה מאת גרשי שוורץ שהוקלטו באולפני דוד טויב

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן