יוסף זאב בראוור בסינגל חדש לחג | שעפעלע | האזינו

להאזנה:

‏יוסף זאב בראווער בסינגל חדש לחג: שעפאלע

אין כמו יום ההילולא של רבי נחמן מברסלב ויום האושפיזין של משה רבינו כעיתוי מושלם לסינגל החדש אותו מגיש היום הזמר והיוצר יוסף זאב בראווער – ״שעפאלע״ (כבשה), כשהוא מטעים רגע של תהייה, כמיהה וגילוי • האזינו

הזמר והיוצר יוסף זאב בראווער היה תמיד מוקסם מהסיפור על משה רבינו, איך נבחר על ידי הקב״ה להנהיג את ישראל כמי שגילה מידה עצומה של אכפתיות ורחמנות לכבשה אחת שנטשה את העדר במשמרתו של משה שהיה רועה הצאן של חותנו יתרו המדייני.

לפני שבע שנים ארז יוסף זאב את מיטלטליו ועבר עם בני משפחתו להתגורר בירושלים. שם הוא הכיר את בנצי גרמן שהשמיע לו את השיר הזה שהלחין בעודו נרגש מאד משיחה שקיים עם חברו שסיפר לו כמה הוא חש אבוד ושרוי בשיאו של חיפוש אחר משמעות וכיוון בחיים. ״הייתי אז מנטור צעיר שעבד עם בני נוער בסיכון שחלקם הלכו לאיבוד וחיפשו פשר לחיים״, מספר יוסף זאב. ״התחברתי עמוקות לעומק המסר של בנצי".

בראווער לקח את השיר ועיבד אותו יחד עם המעבד המוזיקלי והמנצח נפתלי זינגר מלונדון. המוזיקה והקונספט היו מושלמים עבורו ורק חסרו המילים שבהן שאף להעביר את המסר הסמוי והמופלא שבנצי ביקש להעביר.

כעבור זמן שיתף בראווער את המפיק המוכשר יוסי שיק והכניסו לאווירה. שיק הוסיף טעם לסיפור במילים שכתב חברו יענקי רובין מקנדה.

"היום, יום ההילולא ה-212 של רבינו נחמן מברסלב ויום האושפיזין דמשה רבינו״, משתף בראווער, ״אני מרגיש כבוד וזכות להציג בפניכם את השיר החדש שלי ׳שעפעלע׳ שפשוט מדבר בעד עצמו״.

*

אני רוצה להודות לכל החברים הכישרוניים המדהימים שהיו מעורבים בשיר הזה בדרכים רבות ושונות במהלך השנים. להזכיר כמה שמות: נחמן לנגר, יענקי כהן, יענקי ברוין, מ.ב. ועוד.

במיוחד אוקיר תודה לחברי היקר חיים גוטסמן. מעבר למיקס המושלם הוא גם השקיע בטוב לבו את כל הנשמה, ניהל את ההפקה הטכנית והוסיף את הטאץ' הפרפקציוניסטי שלו גם לעיבודים.

שלכם,

בברכת חג שמח,

יוסף זאב בראווער

*

קרדיטים:
לחן: בנצי גרמן.
הפקה: חיים גוטסמן.
לייבל תקליטים: הלייבל של יוסי שיק.
מוזיקה עיבוד: נפתלי זינגר.
מקהלות הקלטות: יוסי גליק – אולפני שבח.
שירה הוקלט על ידי: יוסי שיק.
מיקס: חיים גוטסמן.
עיצוב על ידי: ArrangeIt.Media / Abe.
שיווק דיגיטלי מאת: מוטי קליין @ MusicOnTime.
תופים: אבי אבידני.
גיטרות: אבי סינגולדה.
בס: גיא דהן.
פסנתר: ירון גוטפריד.
תכנות נוסף: חיים גוטסמן.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן