יוסי גרין ושרגי גשטטנר ז"ל בדואט מרגש | מה אשיב לה' | האזינו המנגן מיוזיק. לפני 3 שנים שמור למועדפים נגן שיר הוספה לתור ההשמעה הורדה דרייב לשיתוף: וואטסאפ מייל העתק קישור השמיעו את הפלייליסט האהוב עליכם: בחרו פלייליסט… הרצאות וחיזוקים חג השבועות חודש טוב לקראת שבת קודש מוזיקה לפוקוס בזמן עבודה מזרחי שבוע טוב מקפיץ רגוע בלדות מוזיקה ווקאלית מוזיקה שמחה ישראלי שמח ישראלי רגוע חג החנוכה חג הסוכות חסידי קלאסי השמע תגיות יוסי גרין ושרגי גשטטנר ז"ל חסידי שנתיים לאחר פטירתו של הזמר ר' שרגי גשטטנר ז"ל באסון מירון, מגיש המלחין יוסי גרין שיר בלחנו אותו ביצע יחד עם שרגי לפני כ- 8 שנים. עיבוד: ישראל לאם. Produced by: Yossi GreenArranged by: Yisroel LammGuest performer: Shragi Gestetner ז"ל לקבלת המייל השבועי לחצו כאן והצטרפו מצאתם בעיות בזכויות יוצרים? לחצו כאן השאירו תגובה לבטלהאימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב. Leave this field empty לפוסט הקודם איתן גדליה בסינגל אנרגטי | קיוויתי ה' | האזינו לפוסט הבא אברהם כהן בסינגל מרגש במיוחד | אבא תחזק אותי | צפו בקליפ מילים