יונתן רזאל בשיר נושא מתוך האלבום | 50 | צפו בקליפ מילים

להאזנה:

הזמר והיוצר יונתן רזאל מגיש את 50 – אלבום שהוא תמונת מצב אישית עם הגיעו לגיל חמישים, ומתוכו יוצא הסינגל 50, שיר הנושא מתוך האלבום. מילים ולחן: יונתן רזאל, הפקה מוזיקלית: רוני בראון ואיתי צוק. הפקה: דוד פדידה.

בשנים האחרונות רזאל שיתף פעולה בפרוייקטים רבים כיוצר מלחין ומנצח – ביניהם היה שותף בהלחנת שירים בפרוייקט "פסקול שלישי" וניצוח ועיבוד של מופע בהיכל התרבות עם התזמורת הסימפונית ירושלים. רזאל הקים יחד עם האקדמיה למוסיקה את בית הספר הגבוה למוסיקה 'שירת הלויים' – וכל זאת במקביל לפעילות כמובן כאמן יוצר ומופיע.

50 הוא אלבום שונה במעט מאלבומיו הקודמים של רזאל, פרי שיתוף פעולה וחיפוש משותף עם רוני בראון ואיתי צוק כשהם לוקחים את המושכות כמפיקים ומעבדים. יונתן התמסר לתהליך.

התוצאה: מפגש אמנותי מרגש, יצירה וסאונד חדשים. את סופו של מסע האלבום הזה וסגירת המעגל, הוא השאיר ליום הולדת 50 אותו ציין לאחרונה וזה גם שיר הנושא המשוחרר עם האלבום.

יונתן רזאל: ״אני זוכר את הרגע שהשיר הזה הפציע אל העולם. מתכונן למופע יושב מול אולם ריק ומרגיש פתאום שקט כזה של השלמה ושל מבט על השנים. תחנות בחיים ותובנות שהופכים לניגון. שיר מסע אישי אבל אולי תוכלו למצוא בו קצת מעצמכם״.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן