לאחר תגובות נלהבות על המחרוזת הראשונה בסדרה, חוזרים אהרלה סאמעט וצביקי לוין לאולפן, להפקת "מיקסאמעט" שני בסדרה, עם חריזה מדוייקת של אהרלה חריטן.
המחרוזת שיוצאת שוב לקראת פורים, משלבת חדש וישן, וממקססת שירים שדומים זה לזה, לתוך מיקס אחד מלהיב וסוחף.
קונספט וייזום: אהרל'ה חריטן | עיבוד, נגינה והפקה מוזיקלית: צביקי לוין | יחסי ציבור ותקשורת: ישראל רוזן

