ה׳קוביז׳ פותחים את בין הזמנים עם סינגל מרענן | ואהבת | צפו בקליפ מילים

להאזנה:

סינגל חדש לקובי ברומר וקובי גרינבוים שמציגים שיתוף פעולה מסקרן במיוחד. השיר 'ואהבת' הוא להיט אנרגטי בלחן משותף של שניהם ושל אהרלה נחשוני שגם הפיק מוזיקלית. כנסו לקצב:

עם פתיחת ימי בין הזמנים משיקים ה״קוביז״ להיט קיצי חדש בשם ׳ואהבת׳. ה"קוביז", הלא הם קובי גרינבוים וקובי ברומר, מציגים שיתוף פעולה מסקרן במיוחד עם סינגל חדש שהלחינו יחד עם המפיק המוזיקלי אהרל׳ה נחשוני שגם עיבד את השיר.

מדי ערב מופיעים השניים בחתונות ובאירועים ודווקא מהחיבור שלהם עם השטח, נולד הלהיט ׳ואהבת׳ – שיר שכולו אנרגיות שעתיד לחרוך את רחבות הריקודים. שיתוף הפעולה בין השלושה מבטיח תוצר מסקרן במיוחד, הקצב הישיבתי של קובי גרינבוים, האנרגיות הווקאליות של קובי ברומר והחדשנות המוזיקלית של אהרל׳ה נחשוני. כל מילה מיותרת.

״הרבה זמן חלמתי פשוט להכנס לאולפן עם כמה חברים וליצור ביחד״ מספר קובי ברומר. ״השיר ׳ואהבת׳ נולד כמעט במקרה כשישבנו יום אחד עם קובי גרינבוים ואהרל׳ה, כל אחד הביא את הזוית שלו וכך נוצר השיר הזה. אני מאד אוהב אותו ומחובר אליו במיוחד״.

קובי גרינבוים מוסיף: ״שיתוף הפעולה הראשון שלי עם קובי ברומר היה בדואט משותף שלנו לשירו הנפלא ׳קול דודי׳. הרגשתי שהחיבור הזה נגע בהרבה אנשים ורציתי לשחזר את ההצלחה. הלחן המקפיץ של ׳ואהבת׳, מילות השיר שחקוקות בלב כל יהודי יחד עם העיבוד החדשני של אהרלה נחשוני, יצרו כאן תוצאה מיוחדת.״

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן