הינוקא & אודי דמארי מגישים | ניגון לראות את הטוב | האזינו אודי דמארי לפני 4 שנים שמור למועדפים נגן שיר הוספה לתור ההשמעה הורדה דרייב לשיתוף: וואטסאפ מייל העתק קישור השמיעו את הפלייליסט האהוב עליכם: בחרו פלייליסט… הרצאות וחיזוקים חג השבועות חודש טוב לקראת שבת קודש מוזיקה לפוקוס בזמן עבודה מזרחי שבוע טוב מקפיץ רגוע בלדות מוזיקה ווקאלית מוזיקה שמחה ישראלי שמח ישראלי רגוע חג החנוכה חג הסוכות חסידי קלאסי השמע תגיות הינוקא & אודי דמארי חסידי ישראלי ניגונים ניגון שני מתוך פרוייקט ניגוני הינוקאניגון "לראות את הטוב" לחן: הרב שלמה יהודה באריעיבוד והפקה מוסיקלית: אודי דמאריפסנתר: הרב שלמה יהודה באריכל שאר הכלים: אודי דמארימיקס ועריכה דיגיטלית: אודי דמאריגרפיקה: אודי מימון האזנה נעימה???? לקבלת המייל השבועי לחצו כאן והצטרפו מצאתם בעיות בזכויות יוצרים? לחצו כאן השאירו תגובה לבטלהאימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב. Leave this field empty לפוסט הקודם מתוך סיום הש"ס של דרשו | שלמה כהן | מכניסי רחמים | צפו לפוסט הבא מחרוזת כי אשמרה שבת בביצוע דוד חפצדי | צפו