הזמר והיוצר שולי רנד מנסח את פס הקול של התקופה | קרב יום | צפו בקליפ מילים

להאזנה:

מילים ולחן: שולי רנד

הפקה מוסיקלית: אסף תלמודי

הזמר והיוצר שולי רנד כהרגלו מנסח את פס הקול של התקופה ומוציא את 'קרב יום' – סינגל חדש ויוצא דופן. מילים ולחן: שולי רנד, הפקה מוסיקלית: אסף תלמודי

שולי רנד מופיע בארבעת החודשים האחרונים בפני מפונים, פצועים, חיילים, בתי האבלים, ואפילו בחתונות בצל הלחימה. תוך כדי ההופעות הטעונות רגשית מצא עצמו שולי מחזק ומתחזק והמשיך לכתוב כל העת. 'קרב יום' הוא שיר שעוסק בהבנה של אדם מאמין שיש השגחה מחד, ומאידך התחינה לבורא עולם לקרב את יום הגאולה לאור אימת התקופה. זו לא הפעם הראשונה ששולי מצליח לנסח במילותיו את הלך הרוח הקולקטיבי, הפעם המילים שלו חזקות מתמיד ומרגשות בישירותן.

"השיר ׳קרב יום׳ התחיל להיכתב לפני כמה חודשים", מספר שולי רנד. "הוא נבע מתוך תחושת חוסר אונים מול הספינה מלאת החורים שהתכתשנו על סיפונה בעוד היא מקרטעת ומחפשת את דרכה אל חוף, וחוף לא נראה באופק. ואז באה אותה השבת, נפתחה הרעה. ואיתה חור עצום שנפער לכולנו בלב. כדור הפחד העצום שהחל להתגלגל בינינו כשטעמנו הסתר פנים שכזה, משם נולד ונסתיים השיר. ״הגיעו מים עד נפש״, ומה שנשאר לנו זה לקחת מעשה אבותינו בידינו ולצעוק "קרב יום אשר הוא לא יום ולא לילה".

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן