גלגלים | יעקב שוואקי בסינגל נוסף מתוך האלבום החדש 'גוף ונשמה' | האזינו

להאזנה:

ענק הזמר היהודי יעקב שוואקי מוציא אלבום EP חדש בשם 'גוף ונשמה' ומתוכו משחרר את הסינגל 'גלגלים' שכתבה מירי ישראלי, הלחין איצי וולדנר ועיבד רביד קשתי. על ההפקה: דוד פדידה

ימים ספורים לפני פורים יעקב שוואקי מוציא את אלבומו החדש 'גוף ונשמה' ומשחרר מתוכו סינגל קצבי ואנרגטי בשם 'גלגלים'. השיר מדבר על המציאות המורכבת שכולנו חיים בה בחודשים האחרונים, התחושה שכל מה שהכרנו משתנה אבל אנחנו יהודים ומאמינים שה' הוא האלוקים. את השיר כתבה מרים ישראלי והלחין איצי וולדנר – הצמד שחתום על רבים מהלהיטים הגדולים ביותר של שוואקי, ועל ההפקה המוזיקלית רביד קשתי.

האלבום 'גוף ונשמה' הוא אלבום EP הכולל שישה שירים במגוון סגנונות רחב, והוא אלבום ראשון מתוך ארבעה אלבומים שיראו אור בשנה הקרובה בהפקתו של דוד פדידה. שיר הנושא של האלבום 'גוף ונשמה' יצא לפני מספר שבועות בליווי קליפ מיוחד והוא מעורר גלים רבים בעולם היהודי. מלבדו ניתן למצוא באלבום דואטים מסקרנים עם שלומי שבת וזאנוויל ויינברגר וכן את השירUnited We Stand שנכתב בעקבות המלחמה.

את האלבום ישיק יעקב שוואקי בשני מופעים שיתקיימו השבוע בבנייני האומה, בערב ובמוצאי תענית אסתר, והאלבום יהיה זמין להאזנה ולרכישה החל מתחילת השבוע בחנויות המוזיקה הדיגיטליות.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן