ברק גרוסברג ואריאל זילבר בביצוע משותף | היי צמאה | צפו

להאזנה:

הזמר, היוצר והגיטריסט המוערך ברק גרוסברג בשיתוף פעולה מרענן עם אחד מהקולות הידועים בישראל, זוכה פרס אקו"ם, הזמר והיוצר הוותיק אריאל זילבר בביצוע חדשני ומקפיץ לניגון חב"ד הנודע מתוך ספר תהילים.

ברק גדל בבית מוסיקלי במרכז ת"א, בו הסתובבו זמרים ואמנים מוכרים, בנו של מפיק הרוק המיתולוגי שאול גרוסברג. הוא החל לנגן בגיל 12 ולהופיע על במות רבות בצעירותו. בגיל 21 החל תהליך של חזרה בתשובה דרך חסידות חב"ד בת"א, מאז הוא הוציא כ10 סינגלים מקוריים שמשלבים בין העולמות בהצלחה רבה.

הסינגל האחרון "לא מאוחר" שיצא לפני כחודשיים, הצליח בצורה משמעותית מקודמיו, עם השמעות בתחנות רבות ובפלייליסטים מובילים בסטרימינג עם מעל ל300 אלף צפיות ביוטיוב.

אריאל זילבר הוא זמר ויוצר מהגדולים והמוערכים בארץ, הוא נבחר לזמר השנה בתשל"ו ומאז הוא ממשיך לכבוש את לב הקהל הישראלי עם פזמונים מוכרים. הוא החל לחזור בתשובה לחסידות חב"ד בתשס"ה ומאז הוא בולט ומוכר גם בסצינת המוזיקה היהודית עם שיתופי פעולה רבים.

השניים כבר נפגשו על הבמות הגדולות, כגון באירוע ענק בבלומפילד ת"א לרגל יום הולדתו ה120 של הרבי מליובאוויטש ובבארבי ת"א, שם אירח ברק את אריאל במופע השקה חגיגי, שירו "תן לי כוח" יצא בביצוע משותף בלייב לרשתות.

הניגון הנודע "היי צמאה" מככב בכל במה ואירוע במגזר החסידי והדתי וגם מחוץ לו, המילים מתוך מזמור תהילים ס"ג, את הניגון ידוע כי לימד הרבי מליובאוויטש באחת ה'התוועדויות' במרכז חב"ד העולמי 770 בניו יורק.
על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי מפיק העל אפי שיינר.

הקליפ שצולם באולפנו של אריאל ביישוב גיתית ובהרי המדבר באיזור, הופק על ידי הבמאי והצלם אייל ציון.

קרדיטים: מילים: מזמור תהילים ס"ג | מקור לחן: ניגון חב"ד | עיבוד והפקה מוזיקלית: אפי שיינר | בימוי, צילום, צילום אוויר ועריכה: אייל ציון | צילום עטיפה: אייל ציון | עיצוב עטיפה: שניאור סגל | יחסי ציבור: מענדי קורנט

להזמנת הופעות ואירועים: 0545-859-343

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן