ארי גולדוואג ואיצי קפלוביץ בסינגל תחינה | אנא ה' ענני | האזינו

להאזנה:

כמו כולם כאן בישראל, גם אנחנו כאן בבית שמש רצנו הלוך ושוב מהקפוס למקלט בזמן שהצפירות רועמות. היה קשה להתמקד במילים שאמרנו. לאחר מכן התברר כמה חשובות המילים הללו, והן מהוות את הבסיס לשיר הזה. זוהי תרומתנו הצנועה לעם היהודי בתקופה קשה זו. הבה נתחזק בחסד ובתפילה.

חשוב במיוחד לכולנו כאן בארץ ישראל כמה תמיכה יש – לא רק בתוך ישראל בחיילים – אלא מחוץ לישראל מכל העולם ששואלים לרווחתנו ושולחים סיוע קונקרטי. . השיר הזה הוא דואט בין תושב ישראל (ארי גולדוואג) לתושב ארצות הברית (איצי קפלוביץ). אנחנו יודעים שזו תקופה קשה מאוד וחלקם עשויים לפקפק בהוצאת מוזיקה חדשה – אבל זה זמן של תפילה ושום דבר לא מרגש אותנו כמו מוזיקה. אנו מקווים שזה ירגש גם אותך.

כמו כולם כאן בישראל, גם אנחנו כאן בבית שמש רצנו הלוך ושוב מהקפות למקלט בזמן שהצפירות רועות. היה קשה להבחין במילים שאמרנו. לאחר ההכרזה כמה חשובות המילים הללו, והן מהוות את הבסיס לשיר הזה. זו תרומתנו הצנועה לעם היהודי קשה זו.
חשוב במיוחד לכולנו כאן בארץ ישראל כמה תמיכה יש – לא רק בתוך ארץ ישראל בחיילים – אלא מחוץ לישראל מכל העולם ששואלים לרווחתנו ושולחים סיוע קונקרטי. . השיר הזה הוא דואט בין תושב ישראל (ארי גולדוואג) לתושב ארצות הברית (איצי קפלוביץ). אנחנו יודעים שזה זמן קשה מאוד ואפשר לפקפק אם להוציא מוזיקה אחרת זמן שכזו – אבל זה של תפילה ושום דבר לא מרגש אותנו כמו מוזיקה. אנו מקווים שזה ירגש גם אתכם.

לחן: איצי קפלוביץ
עיבוד ולחן הפתיחה: ארי גולדוואג
תופים: ג׳יימס ריילי
גיטרות: נועם בורג
בס: לאורה קורזינה
צ׳לו/כלי מיתר/עיבוד כלי מיתר-יועד ניר
פסנתר: ארי גולדוואג
מקהלה: חזקי ליבוביץ, משה ערבר, ארי גולדוואג

מילים (מתוך הקפות של שמחת תורה)
מלך עולמים הושיעה נא
פודה ומציל הצליחה נא
גואל חזק עננו ביום קראנו
אנא ה׳ הושיעה נא
אנא ה׳ הצליחה נא

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן