אמנון בן ש"ך בשיר חדש | אחד | האזינו

להאזנה:

אמנון בן ש"ך (39) מכפר אזר ברמת גן, הוא בעל תשובה שחי את המוזיקה כבר מגיל צעיר, הוא נושם ולומד את תורותיו ומעשיותיו של רבי נחמן ולסיפורי מעשיות. כעת יוצא אמנון בשיר חדש "אחד", אותו כתב והלחין בעצמו. "אני אוהב את תהליך הכתיבה, התחלתי לכתוב להלחין למגירה עוד בנעוריי.
השיר נוצר באמצעות גיטרה קלאסית ופסנתר, "זה שיר שמדבר על גאולה, על המעבר משלב מהשעבוד לחירות. 'אחד' הוא שיר שבא מהלב. הטקסט נוצר מאשליות ותמונות ממציאות מדומה – שלעיתים אנו חיים בה. הגעתי לתובנה שה' הוא המציאות היחידה, ואני משתדל לחיות עם התובנה הזו כמה יותר". מסביר אמנון.
תהליך כתיבה והלחנת השיר היה עמוק, תחילה עם בית ואז פזמון, "למחרת התיישבתי לתיקונים והוספתי ציטוט מזכריה הנביא, משפט שמכוון לגאולה שלמה. דרך השיר אני נותן מבט על כל מיני דברים שנראים לעין אבל לא תמיד זה כך במציאות".
"אני אוהב לתת באומנות שלי משהו ייחודי ואותנטי, ורוצה לשמחה לעשות טוב לאחרים. אם בזכות השיר אדם אחד יעשה קצת יותר טוב בעולם – זכיתי. זאת הגישה שלי באומנות". אמנון מאמין שדרך המוזיקה ניתן לעורר לתשובה ומחשבה וליצור הבנה שיש בורא לעולם ואנחנו קרובים לגאולה. "אנחנו באלול חודש הרחמים והסליחות, הקב"ה מקבל שבים יהודים בכל המינים והצבעים. וזה הזמן הכי קרוב לגאולה".

מילים ולחן: אמנון בן ש"ך | עיבוד והפקה מוסיקלית: גילי סמטנה

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן