בס"ד
"מצווה גדולה להיות בשמחה", כולנו רוצים להיות שמחים, מי לא רוצה להיות שמח?
את השיר הזה אני כותב כשאני מרגיש שאני לא שמח באמת, מהלב. כולנו כל היום נמצאים במרדף אחרי האושר, מנסים להגיע אל השמחה, רוצים רק לשבת בנחת ולקצור את הפירות ששתלנו. אז כמו כולנו, גם אני רוצה להיות שמח. אני מזמין אתכם להצטרף אליי למסע, להקשיב למילים ולהתחבר, להיות שמחים באמת, מהלב.
ובעזרת השם אנחנו נשאר תמיד מאושרים.
תהיו שמחים 🙂
אליהו ????
• • •
אני רוצה להיות שמח, להרגיש את החיים באמת
לדעת איך להתווכח, מבלי להתעמת
אני רוצה להיות עשיר, לשמוח בחלקי
לעוף רחוק עם הכנפיים, להפוך לאמיתי
אני רוצה להשתנות, להיות אדם אחר
גם קצת לגדול, להיבנות, לדעת לשחרר
אני רוצה להיות חופשי, בלי שום מצפון וייסורים
לדעת שאני נקי, לשמוע אנשים שרים
פזמון:
אני רוצה להיות שמח, לא להרגיש אורח
כולנו כאן טיפשים ואף אחד פה לא פיקח
רק רוצה לנוח, להתעופף ברוח
לא מחפש ת'כסף, לא רוצה להיות נפוח
רוצה להיות שמח
אני כבר מבולבל
מה גם הטוב ומה הרע הקל
אני חושב שאני מקולקל
לא מבין כמה בכלל
רק מחפש את ה”בגלל”
האנשים, שדבוקים כל היום למסכים
מחפש להאשים
אני שרוף מבפנים
אני סחוט, מחוק, הולך קפוט
לאמא’לה
שנים אני מרים מלא
אנשים רעים
שהם לא רואים
כמה שאני פשוט שווה את זה
אני כל כך רוצה את זה
חושבים רק שאני הוזה
אבל הם לא יודעים שאני…
פזמון:
רוצה להיות שמח, לא להרגיש אורח
כולם עוצמים עיניים ואף אחד כאן לא פוקח
רק רוצה לנוח, להתעופף ברוח
לא מחפש ת'כסף, לא רוצה להיות נפוח
רוצה להיות שמח
אני רק רוצה להיות מאושר
עומד כאן ושר
מביט לכולם בעיניים ישר
אבל איך אפשר
להיות מאושר
אם כל אחד בלבד שלו נשאר?
גם בשרב וגם בקרח
תסתכלו כל אחד שנמצא פה הוא פרח
עוד מתווכחים על טעם וריח
אני רק רוצה להיות שמח
פזמון :
אני רוצה להיות שמח
לא להרגיש אורח
כולם סוגרים עיניים אף אחד פה לא פותח
רק רוצה לנוח, להתעופף ברוח
לא מחפש ת'כסף, לא רוצה להיות נפוח
רוצה להיות שמח
אני רק רוצה להיות שמח
אני רוצה להיות שמח
לא להרגיש אורח
כולם אוטמים ת'לב אף אחד פה לא פותח
עומד כאן וצורח, את הצרות שוכח
אני לא משוגע יותר עכשיו אני שמח
• • •
מילים ולחן – אליהו פנחסי
עיבוד והפקה מוזיקלית – בניה מדליון ואליהו פנחסי
קלידים ותכנותים – בניה מדליון
תופים – מתן אוסמו
גיטרות – עידן שניאור
בס – תומר מש
סקסופונים: דימה פוסטוב
טרומבון: ג'ורג'י
חצוצרות: לב בורובסקי
מיקס ומאסטרינג – תומר מתנה
עיצוב עטיפה: Avoxvision
צילום: משה נחומוביץ'
קליפ: שוב אני 🙂
• • •
הפונט שבו השתמשתי לאורך כל השיר הוא כתב היד של שיר חנה ג’ורג’י, שנרצחה במסיבת הנובה ברעים, במהלך טבח שמחת תורה. "שיר אהבה מוזיקה וגם ירדה לעומקם של מילות השירים, שהיו כל כך משמעותיות עבורה.
לשיר היה חיוך כל כך יפה שאיש לא יכול היה לעמוד בפניו, וצחוק מתגלגל שהדביק את הסובבים."
שיר רק רצתה להיות שמחה, והרגשתי הכי נכון להשתמש בכתב היד שלה במהלך הקליפ. יהי זכרה ברוך.

