אברומי סאמעט - אני יהודי

אברומי סאמעט חוזר בסינגל קליפ מלהיב במיוחד | אני יהודי | צפו

הורדה דרייב

הזמר והיוצר אברומי סאמעט ממנצ'סטר בלהיט חדש באנגלית: "I'M A YID" – "אני יהודי". לסינגל החדש צולם גם קליפ מלהיב מלא בשמחה וריקודים, המעביר את המסר שיהודי צריך תמיד לשמוח על כך שזכה להיות יהודי.

סאמעט החליט להוציא את השיר בל"ג בעומר, לכבודו של התנא האלוקי, רבי שמעון בר יוחאי, כשהוא מצרף את המילים שכתב יחד עם חיים גוטנטג, ללחן חסידי מבית חסידות קרלין.

סאמעט: "תודה לך השם שנתת לי את הזכות להיות יהודי, לאהוב אותך ולשיר לך".

קרדיטים:
שירה: אברומי סאמעט
לחן: חסידות קרלין
מילים: אברומי סאמעט וחיים גוטנטג
עיבוד מוזיקלי: שמואל לוינסון
מיקס, הקלטה ועריכה: לייזר לוי באולפני Sound Sonic, לונדון.
מקהלה: מ.ד. שווארץ לונדון
צילום וידאו: ד. רובין מנצ'סטר
עיצוב גרפיקה, עריכת והפקת וידאו: ארנון אלמסי
הפצה דיגיטלית: Mobile1 Music
יחסי ציבור: יוסי צווייג
תודה מיוחדת לבית כנסת סטנקורט ולחוות ברמן.

מצאתם בעיות בזכויות יוצרים? לחצו כאן

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדש!

מעכשיו השירים יעברו אוטומטית לשיר הבא מבלי שתצטרכו לבחור שיר ידנית.

האזנה נעימה!

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB

התחברות לאתר