אבי מייליס מגיש סינגל קליפ בכורה | מסוד | צפו

להאזנה:

לקראת הימים הנוראים: אבי בייליס מגיש את סינגל הבכורה: "מסוד"
הזמר ובעל התפילה, אבי בייליס, שר ומשמש כבעל תפילה בשבע עשרה השנים האחרונות. הוא גדל במשפחה מאוד מוזיקלית, שלוש מאחיותיו מוזיקליות במיוחד. כל אחת מהן מעורבת במהלך שני העשורים האחרונים בהפקת שירי מחנות/בתי ספר פופולריים, הפקות ענק וריקודים ובייליס ספג את כל המוזיקליות הזו.

דודו של בייליס היה חזן במשך שנים רבות ותמיד נתן לו עצות לשירה ותפילה לפני העמוד והוא למד ממנו רבות. בנוסף, בייליס גם זכה להתפלל בבתי כנסת חסידיים, בהם יש בעלי תפילה מעולים בחגים והוא למד רבות מהטכניקה שלהם.

ההכשרה הרשמית שלו כזמר החלה כבר בגיל עשרים, כשחבר מוזיקלי זיהה את הכישרון שלו ואמר לו שהוא צריך ללמוד כיצד להשתמש בקולו בצורה הנכונה. כך החלה מערכת יחסים ארוכת שנים של בייליס עם המורה המפורסם, רבי אברהם אהרון ויינגרטן, מורה לפיתוח קול, שכוכבים רבים בתחילת דרכם למדו אצלו. אבי בייליס הולך לרב ויינגרטן כבר שבע עשרה שנה, ומחדד בקפידה את יכולותיו.

כבעל תפילה, בייליס אוהב במיוחד את הימים הנוראים. המילים "מסוד חכמים ונבונים" תמיד דיברו אליו. זכור מאיפה באנו, מצדיקי העבר שידעו כיצד לשוחח עם ה' בצורה הנכונה. הרב ויינגרטן ובייליס דנו בשנה שעברה, כיצד ליצור שיר שיוכל להעביר את חשיבות המילים ומשמעותן, קצת יותר מהנוסח העממי המוכר. ויינגרטן התחיל לשחק עם המילים וזמזם מנגינה. לא עבר זמן רב והיה להם שיר מושלם. באופן מעניין, לרב ויינגרטן יש לקוח נוסף שמגיע לשיעורי קול, המלחין, הזמר והמפיק המפורסם איצי וואלדנר. השניים דיברו ולא עבר זמן רב עד שוואלדנר לקח על עצמו את הפקת השיר של ויינגרטן בביצועו של בייליס.

"מסוד", שיר הבכורה המרגש של אבי בייליס, יעזור לכם להתכונן ליום הדין ולקרב אתכם לדבר עם ה'. כפי שאומרות המילים, "אפתחה פי" – עזור לנו לפתוח את פינו כדי שהתפילות יהיו מתוקות ומקובלות על ה'.

שנזכה כולנו לשנה טובה ומתוקה ולגאולה שלימה בקרוב.

קרדיטים:
הפקה: איצי וואלדנר
לחן: אברהם אהרון וינגרטן
עיבוד: יהודה גלילי
מקהלה: דייויד טויב
מיקס ומאסטרינג: יניב בלאס
עיצוב עטיפה ויח"צ: יוסי צווייג

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן