שלומי שבת ושוקי סלומון מרגשים ב"שיר הרפואה" | צפו

להאזנה:

שוקי סלומון מארח את שלומי שבת לדואט מסקרן בשיר שכתב והלחין לרפואתו של שלומי כשחלה בקורונה. כעת השיר יוצא מלווה בקליפ מרגש בבימויו של שרולי ברונכר. מילים ולחן: שוקי סלומון, עיבוד מוזיקלי: דיויד טויב. צפו:

הזמר והיוצר שוקי סלומון בסינגל-קליפ חדש בשם 'שיר הרפואה' בו הוא מארח את הזמר שלומי שבת לדואט משותף. השיר שיוצא ערב השנה החדשה, הוא תפילה לרפואת חולי עם ישראל, ותקווה לשנה מבורכת ושמחה. את המילים כתב והלחין שוקי סלומון והעיבוד המוזיקלי של דיויד טויב. השיר יוצא בליווי קליפ מרהיב ומרגש בבימויו של היוצר שרולי ברונכר. על ההפקה כולה חתום דוד פדידה.

שיתוף הפעולה יוצא הדופן בין שוקי לשלומי הוא סיפור מרגש לכשעצמו. במסגרת פעילותו של שוקי לשמח לבבות ולקרב אנשים, במהלך תקופת הקורונה הוא התנדב יחד עם קבוצת חברים לבקר במחלקות הקורונה העמוסות בבתי החולים כדי לשיר ולעודד את החולים. באותה תקופה פורסמה מחלתו של שלומי שבת ויחד עם כל עם ישראל, גם שוקי התפלל לרפואתו.

באחד הימים כשחזר מבית החולים, התיישב שוקי עם הגיטרה בבית ומתוך כך החל לזמזם מנגינה שמהר מאד קיבלה גם מילים וכך נכתב השיר 'רפואה' לרפואתו של שלומי. במקביל ביקש שוקי מעשרות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות להתפלל לרפואתו של שלומי כדי שבעזרת השם יחלים במהרה כשהחלום היה לבצע יחד את השיר.

״השיר 'רפואה' הוא בעצם השיר של שלומי", מספר שוקי סלומון. "אני בסך הכל הצינור שדרכו שלח הקב"ה את השיר לעולם. כמה חודשים לאחר ששלומי הבריא וחזר לאיתנו ביקשתי מחברי העיתונאי איציק אוחנה שיעשה את החיבור עם שלומי ויציע לו להצטרף אלי לביצוע המרגש ולשמחתי הוא הסכים. זאת זכות גדולה עבורי לשמח ולחזק את עם ישראל".

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן