סינגל אחרון בדרך לאלבום הבכורה | קובי גרינבוים | כי תעבור במים

להאזנה:

הזמר קובי גרינבוים ממשיך להסתער על הפלייליסט: בדרך לאלבום הבכורה הוא משחרר סינגל נוסף, רגוע יותר ואלקטרוני פחות, שיר שמלטף את הנשמה ומציג צד נוסף באופי המוזיקלי של גרינבוים.

בשנה האחרונה מציג גרינבוים יכולת מופלאה וסייעתא דשמיא גדולה בבחירת שירים, לחנים ועיבודים. עד כה, כל השירים שניפק בדרך לאלבום הבכורה סומנו כ"בינגו". ב"ה, הסינגלים והדואטים הקודמים ("ויקבץ", "מי שאוהב", "שכוייח") התקבלו באהדה רבה ע"י ציבור בני הישיבות, באירועים וגם בתקשורת, והפכו מיד ללהיטים המושמעים תדיר. כעת בערב ראש חודש, משחרר קובי את הסינגל הרביעי והאחרון לפני האלבום שיצא בע"ה בקיץ הבעל"ט – "כי תעבור במים". שיר שהוא יצירה, בלדה מרגשת ונוגעת בלב, עם לחן מדויק של אלי קליין שמרים מעלה את הטקסט המיוחד ומביא אותו לעוצמות רגש מהסוג שכולנו צריכים בעת הזאת.
"רציתי מאוד שהשיר האחרון שחותם את מסגרת הסינגלים שלפני הוצאת האלבום, יהיה מרגש, פשוט ונוגע", אומר גרינבוים. "שילוב של המילים עם הלחן של אלי קליין והעיבוד של הצמד קליין & ברי הופכים את השיר הזה לאחד, שאי אפשר להפסיק לזמזם אותו".
כמיטב המסורת אצל קובי, לסינגל החדש צולם קליפ יפהפה שמלווה את השיר. תלמידי ישיבת שערי יצחק בבית חלקיה, שמעו את השיר התחברו אליו והצטרפו לצילום הקליפ, התוצאה משובבת ומרגשת, אל תחמיצו אותו.

לחן: אלי קליין | עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי | קליפ: שרולי ברונכר

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן