כבש את מרוקו: היוצר החרדי dj יוסי חן מגיש סט חדש ומשוגע

אחרי דובאי וסיני הצוות שלא עוצר באדום טס למדינה הערבית לשיתוף פעולה.

התופעה הבלתי מוסברת בסצנת האירועים החרדית – דתית, היוצר dj יוסי חן ממשיך להפתיע את שוחרי המוזיקה הקצבית ואוהבי המוזיקה היהודית עם סט מרוקאי – מזרחי – דתי חדש.

בשיאה של מגיפת הקורונה כשהיה נדמה שעולם האירועים הולך להיסגר אולי לנצח, יוסי חן לקח דף ועט והחל לכתוב את החלומות שלו כאילו הכל פתוח ופורח, הוא הגדיר את היעדים הבינלאומיים שהוא רוצה לכבוש ואת הרמה הגבוהה ביותר שאותה הוא רוצה להעניק לקהל שלו וברגע שרק היה אפשר, הוא טס לדובאי כדי לכבוש את היעד הראשון בדרך למטרה, שם הוא שיתף פעולה עם dj מקומי בסט שנהיה להיט היסטרי ומסקרן תקשורתית גם בשל הרמה הגבוהה של המוזיקה וגם בעקבות הקליפ שצולם כולו בעיר המדהימה.

התגובות המטורפות גררו בקשות רבות מיוסי חן להמשיך עם הסטים הבלתי שגרתיים שלו ולכן בפסח האחרון הוא חצה את הגבול עם הצוות שלו לסיני והוציא גם משם סט מקפיץ וקליפ מרהיב.

אחרי עונה עמוסה באירועים ובהפקות ענק, במהלך שלשת השבועות (בין י"ז בתמוז לתשעה באב), הוקפצו לנתב"ג כל הצוות המקצועי שמלווה את dj יוסי חן ועלו על טיסה למרוקו.

במרוקו נפגש יוסי עם היוצר המקומי dj wolf ויחד הם יצרו את הסט מזרחי דתי החדש: marocco.

ואם חשבתם שכבר ראיתם הכל, אז תחשבו שוב כי לא תצליחו לנתק את העיניים מהקליפ המשוגע שמתחיל בקומה הגבוהה במשרד של יוסי חן בתל אביב, עובר דרך נתב"ג ומגיע למרוקו המדהימה.

קרדיטים:

עיבודים, סימפולים ומיקס: אולפני DJ יוסי חן – אלי ארביב | קריינות: נדב אהרוני
צילום קליפ ועריכה: יהודה לביא | צילום תמונה: יהודה ארגמן
עיצוב עטיפה: | kfir Almagor הנפשות: A.Design
יחסי ציבור: Lachyani's, יוסי לחיאני – 054-2455565

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן