ג'רמי גימפל ממשיך ללכת בעקבות דוד המלך ומשחרר סינגל חדש: 'נפשי ישובב' | צפו

להאזנה:

ג'רמי גימפל ממשיך ללכת בעקבות דוד המלך ומשחרר סינגל חדש: 'נפשי ישובב'.

מדובר בלחן חדש וסוחף למילים מזמור כ"ג בתהילים. הקליפ שמלווה את השיר צולם במרחבי חוות ערוגות בו הוא מתגורר ומכניס לתוך האווירה. על העיבוד וההפקה המוסיקלית: דוד ליפשיץ.
חצי שנה לאחר שג'רמי גימפל שחרר את הלחן החדש שלו לשיר 'על הניסים' שזכה להתעניינות תקשורתית מכובדת, הוא משחרר סינגל חדש ומרענן למילות פרק כ"ג בתהלים – 'נפשי ישובב'.
השקט, הטבע, והמרחבים שדוד המלך הלך בהם העניקו לגימפל, המתגורר בחוות ערוגות במזרח גוש עציון, יחד עם רעייתו וששת ילדיו, לא מעט השראה.

מילות הפסוקים: "אך טוב וחסד ירדפוני כל ימי חיי… תערוך לפני שולחן נגד צוררי… נפשי ישובב… גם כי אליך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי", קמות לתחיה אל מול עיניו מידי יום ומקבלות ביטוי במעטפת המוסיקלית שהעניק דוד ליפשיץ לשיר, כמו גם לקליפ המרהיב שצולם במקום.
"גדלתי על הניגון 'גם כי אלך בגיא צלמוות' של רב שלמה קרליבך, וזה ניגון עצוב מאירופה בתקופה אפלה. גם בסעודה שלישית, הניגון של מזמור לדוד ששרתי כל חיי היה ניגון קצת נוגה", אומר ג'רמי.

"כשעברתי לחוות ערוגות גיליתי את השמחה העילאית של המזמור, וירד לי ניגון קסום. סידרתי מחדש את המילים של דוד המלך שתישמע השמחה הסמויה של המזמור".
ג'ימפל, נולד וגדל בארצות הברית ועלה ארצה בגיל אחד-עשרה. עם תום הפרק הפוליטי בחייו, כאשר התמודד לכנסת כמועמד מטעם מפלגת 'הבית היהודי', החל להפעיל פודקאסט וערוץ יוטיוב שזוכה לעשרות מיליוני צפיות, מתוך מטרה להביא את הבשורה היהודית לעולם. החיבור
שלו למוסיקה, החל כשהגיע להתגורר בחוות ערוגות, וקיבל השראה מהנופים התנ"כיים.

עם הזמן הצטברו הלחנים, במשך הזמן הוציא שני אלבומי תפילה מוסיקלית, כמו גם את הספר 'אומנות ההתעוררות', שלאחר שתורגם לשמונה שפות, בקרוב יוצא לראשונה במהדורה בעברית.
האזנה עריבה!
לפרטים נוספים: יוסף ארנפלד 050.6962026 | YosefPR@gmail.com

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן