אברימי רוט שר כצל'ה | אם תחנה | האזינו

להאזנה:

"אם תחנה" הוא סינגל נוסף ומלהיב פרי שיתוף פעולה של כצל'ה עם אומני נשמה מוכשרים שמיטיבים לבטא את היצירה ואת הנשמה שיש בניגונים היהודיים שיצר כצל'ה (יעקב כ"ץ). את הלחנים המשמחים מבצעים טובי וגדולי המוזיקה החסידית, כשלכולם מכנה משותף: חיבה לניגוניו של כצל'ה. גם את הביצוע הפעם הפקיד כצל'ה בידיו של אברימי רוט המוכשר, שבקיא ורגיל עם שיריו של כצל'ה, הניהול המוזיקלי כמו תמיד – של יובל סטופל.
עד כה הופקו משיריו של כצל'ה 4 אלבומים, אחד מהם מוקדש לניגוני שבת, עם שירים שרבים מהם נוגנו רבות על גלי האתר וזכו להיות מושרים בקהילות רבות בעולם.
מאחורי סדרת "ניגוני השבת של כצל'ה" האלבום הראשון, השני וניגונים יהודיים אחרים, הוא הרצון להעניק למשפחתו מזכרת מוזיקלית יהודית אותנטית מזמירות שבת, ומזמירות יהודיות המושרות דרך קבע בשבתות ובאירועים. המעבד והמפיק המוזיקלי יובל סטופל, שמעבד את הסדרה כולה, נוסך בלחנים מוזיקה עכשווית, אך לא על חשבון איך שנשמעו פעם שירים חסידיים.
גם הפעם, מילות התהילים "אם תחנה עלי מחנה בזאת אני בוטח", בלחן חדש ומלטף – התלבשו באופן מושלם על ביצוע האמן שנבחר, אברימי רוט. רוט כבר ציין בעבר, שהוא רואה בהקלטות עם כצל'ה – תענוג ואתגר: "להקליט לחנים של כצל'ה, זה תמיד להקליט עם כצל'ה, ביחד. אתה רואה כמה הלחן אמיתי ופורץ מהלב, זאת חוויה אותנטית מיוחדת מאוד שמשפיעה בוודאי גם עלי כמבצע, וזה מאוד מייחד את כצל'ה ועולם הניגונים שלו".

מילים: תהילים כ"ז | לחן: יעקב כצל'ה כ"ץ | עיבוד והפקה מוזיקלית: יובל סטופל

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן