למה קשה לנו לפעמים להרגיש שאוהבים אותנו?
המשל: אבא והבן
ילד לפעמים שואל בשקט: "ההורים שלי באמת אוהבים אותי?" מנגד, לאבא אין שום ספק. למה הילד לא מרגיש את זה?
הסוד הוא פשוט: עבור אבא הבן הוא חלק ממנו, ולכן האהבה שלו אוטומטית. אבל הבן מרגיש אדם נפרד, הוא "הבן של…", ולכן אצלו האהבה לא נדלקת מעצמה. היא קיימת אך ישנה, וכדי להרגיש אותה הוא צריך לפקוח עיניים, לשים לב למה שאבא עושה בשבילו ולעורר אותה במחשבה.
הנמשל: אבא שבשמים
מכאן שואל השיר: אם אבא שבשמים אוהב אותנו אהבה אינסופית למה אנחנו לא תמיד מרגישים את זה?
התשובה היא: כי אנחנו הבנים שלו.
הזוהר מסביר שהנשמה שלנו היא חלק מהבורא, ולכן אהבתו אלינו טבעית ונמצאת בכל נשימה. אבל בגלל שאנחנו הבנים, אצלנו זה לא קורה על אוטומט. אנחנו רק צריכים לעצור, לפתוח עיניים ולראות שהוא פה איתנו תמיד. ברגע שנשים לב האהבה אליו כבר תתעורר בלב מעצמה.
"אלא שנזכה להאיר אצלינו,
לראות בקול אהבתך…"
קרדטים:
לחן: יאיר אדלר
עיבוד: יונתן פרידמן
מיקס: יענקי כהן
גיטרות: עידן שנאור
בס: אריאל יום טוב
תופים: אסף דהן
צילום עריכה וצבע: ש.כ.
גרפיקה: אוליגרף
יחסי ציבור: קונטרול
📞054-286-2777
📧controly.a.p@gmail.com

